84670 kasutajat 424 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Kas trennis näeme?
05.02.2017

Mulle meeldib see MyFitnessi reklaamlause "Trennis näeme" 🙂 No mulle meeldib MyFitnessis üldse. Mõtlesingi, et kirjutan täna natuke trennidest, kus ma käinud olen. 

Ma ei ole kunagi olnud sporditüdruk, aga ma olen alati olnud tantsutüdruk. Esimene trenn, mida ma mäletan oli lasteaias, kus me õppisime lambaadat tantsima, muud ma sellest trennist ei mäleta, aga see lambaad meeldis mulle hullumoodi :D. Siis ma käisin veel mingites laulu- ja tantsuringides. Vahepeal käisin ka ujumistrennis, aga ma olin sinna koha saanud vist tutvuse poolest rohkem ja olin nagu lisaliige 🙂 Igal juhul ma sain ujumise küll selgeks aga spordi mõttes ma teistega sama kiiresti ujuda ei osanud. Aga siis kui koolis oli ujumistunnid hakkasid, oli minul juba lihtne, sest ma oskasin ujuda. Kogu oma põhi- ja keskkooli aja käisin showtantsus, kus mulle väga meeldis, seltskond oli ka tore. Trennid olid füüsiliselt rasked ja tantsud keerulised, hea oli need selgeks saada ja eriti äge oli esinemas käia. Ülikooli ajal käisin moderntantsu jms õppimas. Aga siis kui koolis käimine sai läbi ja hakkasin tööl käima, jäidki mu tantsutrennid katki, polnud vist enam sellist aega. Vahel ikka üritasin käia kuskil aeroobikas või võimlemas, aga sellist kohta, kus mulle väga meeldis, ei leidnudki. Vahepeal sain kaks last ja minu peamised sportimised olid tänaval käru lükates ja beebivõimlemised 🙂 

Korralikumalt hakkasin trennis käima eelmisel sügisel, kui liitusin MyFitnessiga. Päeval käisin lapsega ujumas ja õhtul ise trennis. Suvel olin linnast ära ja tegin trennis ka nelja kuulise pausi. Sellest oktoobrist hakkasin uuesti käima, aga kuna laps on suurem, siis saan ta sinna lastehoidu viia ja hommikust aega trennile kulutada. Käime ka koos ujumas ja võimlemas. Nii hea on see, et ma saan ühes kohas nii palju erinevaid asju kasutada.

Mulle meeldivad kõige rohkem sellised trennid, kus on väike aeroobne kava ja ka lihasharjutused (nt bosu või step), aga selliseid trenne on millegipärast nii vähe ja ajaliselt nad mulle ei sobi. Seega on viimasel aastal mu peamisteks trennideks kõht, selg, tuhar ja ringtreening. Üritan trennis käia kolm korda nädalas. aga täna käisin trenni asemel hoopis Nõmme spordikeskuses uisutamas 🙂 loodan, et see mõjus ka hästi 🙂 Peaks vaatama ka FitLapi treeningkava, aga ma veel pole viitsinud 😛 

Kati on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.