120712 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Oh seda rõõmu sooduspakkumistest


Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, nagu Agu Sihvka alati alustas, siis konto oli mul mitteaktiivne juba kevade lõpust. Vahepeal on minust mööda läinud vähemalt kaks, kui mitte rohkem, Fitlapi sooduspakkumist, aga näe, slikerdaja, ei haaranud kummastki kinni. Aga kui kolmas kord juba sooduspakkumine tuli, siis tundus, et now or never ehk siis katse number 2.

Miks number 2? Eks ikka sellepärast, et esimesega õnnestus kokuvõttes jääda hetkeseisuga -600 g miinusesse. Korraks isegi kaotasin vist 2,7 kg, kui mälu mind ei peta, aga 2 kg hiilis vaikselt ja märkamatult taas tagasi. Eesmärk oleks aga siiski natuke suurem ja pigem isegi mitte niivõrd kilogrammides vaid vööümbermõõdus.

 

Kuna esimene katse väga edukat ja kiiret langust ei näidanud (see – 2,7 kg tuli u  kahe kuuga), siis olen olnud pikalt äraootaval seisukoha, et kuidas siis peaks uuesti katsetama.

Olen lugenud erinevaid nõuandeid:

  • katseta ikka edasi algkaloraažiga, küll keha lõpuks harjub
  • vähenda kaloraaži -10% või -20% kui sa ei ole väga aktiivne inimene, see ilmselt võiks minu istuva töö kohta käia küll, aga on hirm, et kui ma kaloraaži vähendan, siis võin ma hakata kohvitassi alustaldrikult praade sööma
  • tõsta kaloraaži 10% või 20%, kuna keha on liialt miinuses
  • olen lugenud ka, et kuna FitLapi algkaloraaž on viidud viimase vindini ehk küllaltki piiripealne, siis mõni soovitab süüa ka trennivabal päeval terve hilisõhtuse koguse

No mine võta sa nüüd siis kinni mis see õige või vale on.

Minu toidukord u 400 kcal, ehk siis trennivabal päeval u 1400 kcal ja trenni tehes u 1600 kcal.

Põhiainevahetuseks vajalik toiduenergia minu hetkelises kaalus peaks Tai Nutridata andmetel olema 1450 kcal. Koos lisaenergiavajadusega trennivabal päeval 1800 kcal ja trenni päeval 2090 kcal koos lisaenergiavajadusega. Polar enamasti näitab ka keskmiselt sama, et tavalisel tööpäeval on kulutatud energia u 1760 kcal.

FitLapi kaloraaž trennivabal päeval siis u 400 miinuses, seega nagu kõik peaks ju teoorias klappima, aga mingil põhjusel asi ei toiminud ja ma nüüd ei teagi siis kuidas alustada, ilmselt peaks ikka proovima seda algkaloraaži ja siis edasi vaatama jälle kui kaal ja/või sentimeetrid ei liigu.

 




K.
13393 lugemist / 1 fänn

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva