Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Viies päev

Nüüd on siis kätte jõudnud viies päev, mil Fitlap toitumiskava kasutan. Õnneks aina enam harjun ma sellega ja hakkan ka rohkem kavas püsima.

Üleeile, pärast eelmise blogipostituse tegemist, läksin sõpradega Bowlingusse ja sõin natukene sealseid snäkke, kuigi kõht tühi ei olnud. Ega ma sellest väga midagi ei saanud ka, ühesõnaga sain aru et väga mõttetu on seda rämpstoitu sisse ajada 😀 .

Eile olin viimaks esimest päeva täiesti 100% graafikus. Eks asja tegi lihtsamaks see, et oli pühapäevane päev ning ma ei pidanud kuhugi sel päeval minema. Kõige enam takistabki kavas püsimist see, et päeva jooksul saab süüa vaid teatud arv kordi ning kuna minu päevad on kõik väga pikad (näiteks tänane tõotab mind ärkvel hoida kokku vähemalt 18 tundi), siis ei ole tõesti võimalik piirduda vaid nende toitudega. Natukene ajuvaba on, et täna söön ma ÕHTUSÖÖGI kell 14:30! Muidugi kui arvestada, et pika päeva jooksul ma ka liigun rohkem ringi, siis võib vast hilise õhtusöögi kahekordistada, kuid ei tea, kas see ka midagi väga parandab.

Mõni päev on ka selline, kus ükski toit ei hoia kõhtu kaua täis ning juba tunni või kahe pärast tahaks järgmist söögikorda. Õnneks olen taibanud hakata tegema neid putrusid, mis Fitlapi loojate koostatud edetabelite järgi kõige toitvamad on. Esimestel päevadel oli mul suur kihk kõik smuutid järele proovida, ostsin isegi blenderi omale. Aga jah, taipasin üsna pea, et sellel ei ole mõtet, kuna smuuti käib kõhust kiiresti läbi ning jätab selle tühjaks. Eile õhtul ma seda küll tegin, kuid see oli seetõttu, et olin hommikul hilja ärganud ning õhtusöögi aeg oli kell 21:00, siis mõtlesingi, et pole midagi väga toitvat ja rasket vaja. Siis kahe tunni pärast mõtlesin, et ei saa ju ometi hilist õhtusööki vahele jätta, mis sellest, et kõht tühi ei ole. Tegin hiliseks õhtusöögiks banaanijäätist pähklitega, sõin selle ära ja läksin voodisse. Siis aga järsku oli kõht tühi! Jõudis kohale, et oleks võinud ikka midagi asjalikumat selle banaani asemel süüa.

Ööpäevarütm tuleks kindlasti korda saada. Lugesin ka, et kui öösiti piisavalt ei maga, langeb kaal vaid lihaste arvelt ning rasva arvelt ei lähe praktiliselt midagi. Kuidagi raske on öösiti välja puhata, kui nii palju toimetusi on. Vaatasin just ka nutikella pealt, et magan öösiti vaid 4-6 tundi ja parimal juhul 7. Eks ma tasapisi hakkan töötama oma magamisharjumuste kallal, et öösel 8,5 tundi täis saada. Eks siis saaks ka selle toidukordade arvu paika.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod