Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Iga algus on raske

Ma arvan, et erinen keskmisest fitlapi kasutajast üsna korralikult. Nimelt ei ole ma ohtlikult või silmapaistvalt ülekaaluline, kuid siiski olen igavesti olnud normaal- ja ülekaalu piiril. Vanasti olin ma valdavalt ülekaaluline, kuid umbes 3 aastat tagasi hakkasin kaaluma umbes 55kg (mis on minu kmi järgi 1kg ülekaalulisusest vähem). Nüüdseks kaalun siiski 60kg ning kaal ei lange ega ka tõuse, kuigi söön peaaegu kontrollimatult. Minu eesmärk oleks kaal saada vähemalt 50kg peale ning sealt edasi ehk ka 45kg saavutada (alakaal algab minu puhul 40 kilost). Kavatsen kindlasti fitlapi ka edasi kasutada, kuna ei taha pöörduda endiste toitumisharjumuste juurde tagasi. Ahjaa, minu päevane kaloraaž on 1250kcal, mis võib mõnele tunduda üüratult väike, kuid olen seni ilusti hakkama saanud 😀

Hetkel on siis minu fitlapi kasutamise 3. päev. Siiani ei ole ma päris 100% kava järginud, kuid üritan seda teha. Lugesin enne, et esialgu soovitatakse alustada aeglaselt, et keha ning ka mina ise jõuaks muutustega harjuda ja ei kaotaks kiirelt motivatsiooni. Siiski juba esimesest päevast avastasin, et tegelikult on seda üsna lihtne teha.

1. päeva hommikusöögi retseptis oli mul antud oliiviõli, kohvikoor, muna ja 3 viilu sepikut. Valasin osa kohvikoorest ära oma hommikukohvi peale ning ülejäänud poole kloppisin muna sekka, mille seejärel pannil ära praadisin. Röstisin ära oma sepikud ja panin omleti sinna peale ning sõin. Pisut harjumatu oli süüa sepikut ilma alusmäärdeta, kuid sain hakkama ning väga toitev oli. Ülejäänud päev läks aga üsna rappa, kuna ma polnud hommikul oma plaanides kindel ning ei pakkinud endale välja minnes lõunat ega õhtusööki kaasa, seega sõin terve päev tavalist viisi. Üritasin kaloraaži küll enamvähem järgida, kuid ilmselt läks see kahekordseks.

2. päeva hommikul valisin ma retseptiks kartulikrõpsud suitsulõhega, millest kartulikrõpsud asendasin sepikuga ja suitsulõhe kalamarjaga (olin eelneval õhtul suurema koguse kalamarja saanud ning soovisin ära kasutada). Üsna šokeeriv oli, et kalamarja pidi kohutavalt suurel hulgal sepikule määrima, lausa 3 korda rohkem kui mina üldiselt pannud olen.

Muidu läks antud päev hästi, kuid väike tagasilöök toimus pärast hilisõhtust söögikorda, kui magama läksin. Nimelt on mul uinuda üsna raske ning see võtab vahel lausa mitu tundi, hilisõhtune söögikord hoidis aga kõhtu vaid tund-kaks täis. Niisiis ma vähkresin voodis ja und ei saanud, kuna kõht oli lihtsalt kohutavalt tühi. Aina tühjemaks kõht ja hullemaks tunne läks ning siis läksin ma kööki ja sõin ühe pisema õuna. Tundsin end selle kõrvalepõike tõttu üsna sandisti, kuid muud võimalust ma tõesti ei näinud.

Kokkuvõtteks võib öelda, et edeneb vist algaja kohta hästi 😀 . Motivatsiooni on mul hetkel piisavalt, kuid probleemid tekivad just sellest, et ma ei ole oma elurütmi suutnud veel toiduaegadega vastavusse viia. Tõenäoliselt jätkan ma ka blogipidamist, kuna väga hea tunne on oma mõtteid seoses toitumisega anonüümselt välja elada ning mitte sõbrannasid ja elukaaslast pidevalt tüüdata 😀



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod