90987 kasutajat 427 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Teine trennipäev – lebo on läbi :)
A.
08.02.2017

Tuletage nüüd meelde, kas mina olin see, kes eelmises postituses niuksus, et esimeses jõusaalitrennis oli nii lihtne? Ma vist võtaks oma sõnad nüüd tagasi. 

Täna oli siis personaaltreeneriga teine ühine trenn. Ette rutates, siis ta trenni lõpuks ka ütles, et esimene kord oli selline kompamine, mis puust ma olen, ja seekord sai siis päris asjaga peale hakata. 
Eilsel taastumispäeval polnud muidu viga, aga jalad on kuidagi kanged. Ikka väga kanged. Ma kujutan ette, kui naljakas on mind kõndimas vaadata. 
Ja täna, kui ma hakkasin juba isegi trepist enam-vähem normaalse sammuga üles saama, alustasime oma ringtreeningut muidugi jalaharjutustega, et mul see vahepeal tekkinud meeldivustunne jälle üle läheks. 
Teeme harjutusi kolmekordsete seeriatena, mille vahel on siis väikene paus. Ühe harjutuse juures pidin lõpuks tõdema, et viimases tsüklis ettenähtud 12 korda mu jalad enam ei tõusnud. Pingilt püsti saades hästi ei kandnud ka 🙂 

Korra pidin kätele harjutusi tehes ka alla vanduma, kui kolmandas tsüklis oli käsi juba nii tönts, et püüdsin kuidas ma suutsin, ühel hetkel oli kolmekilone hantel mul laks vastu nina. Mõtlen siin nüüd, kas lähen homseks siniseks või mitte. Loodetavasti mitte. 

Ma muidugi kohe ei tabanud välja, mis mul seekord trennis teisiti on, et harjutusi on oluliselt raskem sooritada, aga tuli välja, et olin masinatele raskused juurde saanud 🙂 Ise ka üllatusin, kui suuri raskusi (mis mõne jaoks ei ole muidugi midagi) ma suudan oma kehaga liigutada. Treener on mul selline tore, et kui korra korduste vahel pilgu keerasin, käisid pingile mängulise kergusega  omakorda lisaraskused juurde nii, et ma ei pannud tähelegi. Ja mina higistasin ja mõtlesin, mis nüüd järsku teisiti on. 

Trenn lõppes nagu ikka 3×30 sek planguga. Kui ma eelmine kord pidasin vastu 23 sekundit, siis seekord võtsin eesmärgiks 24 ära teha. Läbi suure pingutuse oli tulemuseks aga kõik kolm ilusti sooritatud 30sekundilist kordust. Pärast mida varisesin laibana matile. Aga mulle iseenesest väga meeldivad ja sobivad rasked treeningud, no et pärast on kohe tunne, et oled endast võimaluste piires maksimumi andnud. Ma olen kunagi shapingus ka käinud, aga see polnud päris minu jaoks…

Positiivne on tagasiside, et ülaselg on mul tugev ja jalad ka, vaja on nad nüüd uuesti trenniga harjutada. Ju siis lihastel on ikkagi mingi mälu varasematest ujumis- ja jooksutreeningutest. 

Praegu mõned tunnid hiljem olen jälle puujalg ning kahtlustan, et homme ei hoia ka käed hästi enam pliiatsit, aga võtame päev korraga 🙂 



Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.