120348 kasutajat 506 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Esimese nädala kokkuvõte


Esimene nädal on nüüd täis ja võin rõõmustada, et päevikus said kõik päevad roheliseks – kõrvalekaldeid null 🙂 

Kui ma siin eelmine kord muretsesin liialt suure kaalulangemise pärast, siis praeguseks on see normaliseerunud ja esimese nädala kokkuvõtteks tuli algusega võrreldes 2,4kg miinust. Viimase paari päevaga tuli ligi kilo kaalule tagasi lisaks, aga see mulle väga sobib, tahaks liikuda pigem aeglasemas tempos ja samal ajal lihaseid ehitades, mitte kõike kehast ära lõhkudes. 

Olen kenasti iga päev oma lõunasöögid karbiga kaasa teinud, väljakutseks saab olema aga tänane päev. Tegin hommikul esimest korda õuna-kodujuustupannkoooke (väga head!) ja suurele lapsele maitsesid need ka nii, et pidin ühe lisaportsu veel küpsetama. See aga tähendas, et kogu hommikune graafik läks nihkesse, lõunasööki ma kaasa teha ei jõudnud ning kuna mul on koolipäev, pean ka õhtusöögi kodust väljas sööma, ehk mul on puudu kaks toidukorda. Tegelikult lootsin kotti kaasa pista lõhe-kodujuustusalati. 
Lõuna ma saan loodetavasti lahendada Maksiköögi abiga, õhtuks mul on hädavariandiks kotis valgubatoonid, kui ma tõesti mingi valemiga vahepeal ei jõua mingit poest leitavat lihtsat lahendust välja mõelda. Hilisõhtune "söök" on mul koolipäevadel keefir apelsiniga, kust puuvilja osa kasutasin täna hommikul pannkookidele banaani näol ja keefiri asemel saan kasutada piima, et öösel koduteele üks kange cappucino kaasa võtta. 

Aga mitte sellest ma ei tahtnud rääkida 🙂 
Eile oli mu esimene personaaltreening jõusaalis. 
Ühelt poolt selleks, et kaalulangusega keha nö lodeva(ma)ks ei jääks, teisalt on mul seljaprobleemid ja alaselg vajab hädasti tugevdamist. 
Tegime sellise lihtsa kohaneva ringtreeningu, lõpetuseks 3×30 sek planku, millest ma suutsin õiges asendis kõigil kordadel püsida 23 sekundit. 
Kui saalist ära tulles olid jalad pehmed, siis tänaseks on nad kanged. Natukene teeb muret, et alaselg annab pärast eilset tunda, aga õnneks on mul väga hea treener, kes neid kõiki minu iseärasusi teab ja vastavalt sellele, kuidas enesetunne muutub, saab ka plaani korrigeerida. 
Esimene kuu ongi selline kohanemise ja baasharjutuste aeg, pärast seda siis vastavalt edusammudele saab hakata spetsiifilisemaks minema. 
Sport mulle õnneks päris võõras pole, kooliajal ujusin päris palju aastaid ja hiljem jooksin, kuniks paremale põlvele see enam ei meeldinud. 
Homme siis jälle saali 🙂 

Väga suure innuga ootan uue nädala täitumist, mis kaal koostöös trenniga võtab nõuks teha. Suuri ootusi ma ei sea, tean, et mõningane tõus on selles olukorras esmalt okei. 




A.
13839 lugemist / 1 fänn
Minust

Kolmekümneselt otsustasin võtta oma elu jälle enda kätte - ma tahan, et minu füüsiline võimekus poleks enam kunagi takistuseks minu unistuste täitumisel.


Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva