110018 kasutajat 491 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Augustikuu trennikokkuvõte


Jah, august ei ole veel päriselt läbi, aga kuna ma olen selleks kuuks oma eesmärgid juba täitnud, siis tundub sobilik otsad juba kokku tõmmata. Ilmselt jõuan vähemalt korra veel metsa jooksma, aga see üldpilti väga ei mõjuta. 

Kui keegi teist on juhtumisi mu blogi varem lugenud (kuigi mulle endale tundub, et keegi peale minu ei loe 🙂 ), siis olen kirjutanud oma terviseprobleemidest ja trennipausist, mis hakkas juba veebruaris pärast jõusaalis üle pingutamist. 
Tol hetkel olin nii kehvas seisus, et juba varem häiret teinud seljavalu läks nii tugevaks, et ma ei saanud kõndida ega autoga sõitagi – närvivalu kiirgas nii jalga, et parem jalg ei allunud kontrollile. 

Oma fantastilise kiropraktiku abiga olen aga jälle liikuma saanud ning teinud viimased paar kuud suhteliselt stabiilselt trenni ilma, et see jälle jalust niidaks. Aususe huvides tuleb tunnistada, et paar korda juulikuus suutsin ülepingutamise tulemusena jälle lombakaks jääda, aga see oli minu enda viga – ta toonitab kogu aeg, et lõplikuks paranemiseks läeb mul veel kuni pool aastat, mille ajal pean koormusi suurendama ettevaatlikult, aga minule meeldib trenni teha ikka nii, et ninast veri väljas. Nii ma siis mõtlesin, et mis see mõni km jooksu/kõndi ikka rohkem teeb, kui tunne on parasjagu okei.

Augustis nüüd ei ole selg tunda eriti andnudki, aga maadlen veel põlvevaludega, mis mul mõned aastad tagasi aktiivsel jooksuperioodil kimbutama hakkasid. Õnneks on tänaseks selge, et probleem on lihastes ehk lihtsalt parandatav. Tegelikult tahtsingi seoses sellega kirjutada natukene ka kinesioteipimisest lähemalt, aga jätan järgmiseks korraks. 

Igatahes, augustikuu jooksueesmärk 60km on tänaseks täidetud 1,5km plussiga. 
Võrreldes oma varasema vormiga ma liigun hetkel muidugi nagu tigu ja selja hoidmiseks väga tempole ei panusta, pigem distantsile. Nii proovin kord nädalas teha ühe natukene kiirema 3km jooksu, kaks 5km ringi ja nädala lõpus ühe pika ja rahuliku 10km kõndimisega segamini. Kui alustades tegin intervalli 5min kõnd / 5min jooks, siis praeguseks on jooksu osa 10min peale nihkunud. Jaksaks rohkem ka, aga ikka tasa ja targu. 
Mis ma veel tähele olen pannud on see, et kahekümneselt oli jooksma – ka võistlustele – ülilihtne minna, kui mingi vorm oli olemas. Kappasid stardi ajaks kohale ja ei saanud aru, miks teised nii pingsalt end soojaks võimlevad ja hüppavad. Nüüd 30+ vanuses ja uuesti joostes hakkan mõistma, omal tahavad ka lihased ikka korralikult sooja saada enne, kui liikumine lihtsaks läheb. Kui enne algust soojendada ei viitsi, on esimene kilomeeter nagu pakud all, pärast seda läheb liikumine libedamaks. 

Sõbrannaga on meil challenge, kes kõndides, joostes ja rattaga sõites kuu jooksul rohkem kaloreid kulutab. See on ka motiveerinud liikuma, muidu ma ilselt puhkepäevadel rattaaga sõita ei viitsiks, aga kui keegi kuklasse hingab, siis annab motti küll 🙂 Seni olen suutnud ca 1000 kaloriga ees püsida, aga ega ta õnneks seda mulle lihtsaks ei tee, mugavaks ei tohi muutuda. 

Täna õhtul tegin ka oma 16km rattasõidu ikka ära. 

Olen omale eesmärgiks võtnud 22. oktoobril joosta 10km Pärnu Rannajooksu. Hetkel ma selleks veel kindlasti võimeline pole, aga stabiilselt treenides peaks tehtav olema. 

Kui juba kokku võtame, siis eelmisesse nädalasse mahtus üks poolik patupäev (mul läks tööl koolituse läbi viimine nii pikalt, et ma lihtsalt ei jõudnud normaalselt süüa) ja nädalaseks kaalulanguseks jäi 1,6kg. 

Ma katsun homme siis kirjutada sellest kinesioteibist. Tegin fotogi oma tõdetades punaseteibilistest põlvedest 🙂 

PS! Olen praegu hullult uhke, et viitsisin suvel tundide viisi omale sügavkülma metsmaasikaid korjata. Kohupiimasheik metsmaasikatega on tapvalt hea! 

 




A.
10758 lugemist / 1 fänn
Minust

Kolmekümneselt otsustasin võtta oma elu jälle enda kätte - ma tahan, et minu füüsiline võimekus poleks enam kunagi takistuseks minu unistuste täitumisel.


Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.