Reel või mitte?

Mis küsimus see veel on? Sur suvi ja ma ajan siin mingit ree juttu. Igatahes raporteerin, et minuga on kõik korras. Üle aasta olen soovikaalus. Selline kilo üles, kilo alla kõikumine käib, kuid eks see rohkem muudest faktoritest tingitud, kui vanasse ellu tagasilangus. Vana elu pole, on uus ja läheb veel uuemaks 😉 

Tegelikult olen ma fitlapile tõsiselt tänulik. Esiteks muutis ta mu toitumisharjumusi, teiseks liikumisharjumusi. Ma ei kujuta ette, et ma ca 20 kg raskemana oleks läinud mudajooksule, matkama või osalenud Madness Racel. Jah, ma käisin sellel nn kõva mehe jooksul Keilas – kantisin kumme, vedasin liivakotte, ronisin köiel, ületasin tõkkeid, solberdasin vees ja mudas. Kui Pajusi mudajooks oli 10 km ja ohtralt vett ja muda, kokku 42 takistuse jagu, siiski tundus see kui lõbus seiklus maastikul. Ei saanud nagu aru, et tegu oleks jooksuvõistlusega. Pigem ikka vee- või mudaravila poole kiskus asi. Kokkuvõtteks väga lõbus. No aga see 4 kilomeetrine 32 takistusega Madness race näitas ära, kus mu füüsilise poole nõrgad kohad on. Kui jalad on mul super, jookse või maratoni, siis kätes mul jõudu napib. Mõnigi takistus oleks jäänud ületamata, kui kaasvõistlejad poleks abikätt ulatanud. Lohutas vaid see teadmine, et mehed aitasid ka teisi mehi, oluliselt pikemaid ja tugevamaid kui mina, seega pole selles midagi taunimisväärset.  Lubasin endale, et järgmisel aastal lähen nii mudajooksule kui ka mõnele madness race või kõva mehe jooksu etapile, ka rogain ja xdream tulevad teemaks. Aga – nojah – trenni peab tegema hakkama. Just jõupoolt, sest jooksmas käin ma niikuinii. Või noh, hetkel olen vigastuspausil, sest selgus, et ütlus rahvatantsu ohtlikusest peab paika. Nimelt tõmbasin ma labajalga tantsides reielihase ära 😀 Jah, naermine on lubatud 😀 Mõtle – teed kõik hullud jooksud läbi, seikled, matkad ja kõige lõpuks lähed rahvatantsuproovi, et enne esinemist tantsud meelde tuletada ja siis sa vigastad ennast repertuaari kõige aeglasemat tantsu tantsides. Vat see on tase omaette! Igatahes tegin oma esinemised Märjamaa folgil ära, iga tantsu lõpus väike pisar silmanurgas. Jätsin osalemata Järvakandi igamehe jooksu poolmaratonil ja ei lähe ka Rakvere ööjooksule… Aga täna lähen ma ujuma, sest öeldakse, et vesi on alustaja vastu leebe. Seega treeningperiood algab väikese sulistamisega, seejärel on aeg jooksurajal jalga katsetada, järgneb rühmatreeninguga liitumine ja lõpuks ka jõusaali uksest sisse astumine. Kas ma seal ka midagi teha jõuan, see on iseasi, kuid see polegi oluline. Oluline on see, mida ma kevadel jõuan 😀 

Head sportlikku hooaeaga 😀 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod