Ilusat päikesepaistelist hommikut,

ehk saab täna randagi.

Hommikusöögiks on kaerajahupannkoogid, mis on väga maitsvad. Retseptivikus antud pannkookide kogus on väikese panni 2 prisket kooki. Ilustasin pealt FroFeel kohupiima ja punase sõstra marjadega, väga ilus tuli välja ja maitsev ka. Kahjuks pilt veel puudubcheeky.

Olen juba mitmed aastad tagasi aru saanud, et nisujahu ei anna organismile midagi väärtuslikku. Ainult kohupuhitused. Odra- ja kaerajahu aga kasutan ma koguaeg. Kuna meie perekonnas oli traditsioon ikka pühapäeva hommikul pannkooke moosiga süüa, siis viimased 5-6 aastat teen ma neid mitte nisujahust, aga jätkan traditsiooni. Minu elukaaslane on sellega juba harjunud ja  minu valikud heaks kiitnud.

Eile olin tublim, aga täna ei söönud täpselt ettekirjutatule. Tegelikult on nii, et kui 3-4 tundi möödas, siis juba tunned, et kõht on tühi ja nõuab nn "kütust". Kell 08.00 voodist üles, kell 09.00 söök, siis kell 13.00 oli täna juba kõht nii tühi, et oleksin vist terve sea ära söönud, aga retseptiraamat soovitas mustikakisselli. Kuna olin õmblustoas, siis sõin vaid ühe tervisliku müslibatooni (mida tavaliselt kui olen kusagil linna peal olen ja midagi muud just käepärast ei ole) ja jõin värska vett peale. Õhtusöögi tegin täna juba kell 17.00 (tavaliselt söön kell 18.00), sest linnast koju sõites (ma sõidan suvel hästi palju jalgrattaga) olin järjekordselt näljane. Täna oli kuidagi minu söögikorrad 1 tund nihkes st hiljem, sest unustasin end õmblusmasina taha tööle. See eest tegin täna 1,5 tunnise suure kõnniringi, nii et nahk märg. Kui lõpuks kell 10.30 koju jõudsin sõin peaaegu pool väiksemat melonit, sest see võtab hästi joogijanu ära, mis oligi minu hilisõhtune söögikord. Puhkuse kolmandal päeval olen ma õhtul nii väsinud, et isegi telkut ei viitsi vaadata, vaid hambad puhtaks ja kohe teki alla. Tuleb välja, et puhkuse ajal on veel rohkem tegemist, kui tavalistel tööpäevadel. Nüüd ma saan aru küll, kui pensionärid räägivad, et neil pole aega.

Randa siiski ei jõudnud, sest päeval sadas taas vihma ja pärast polnud enam tahtmist.