143570 kasutajat 567 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Toitumiskava superpakkumine - 43 %

"Imetajad" koondugem!


Kuigi siht oli silme ees blogivõistluses osaleda, siis luges ainult mõte ja tegudeni kahjuks ei jõudnudki, aga mis siis sellest.

_____________________
 

Fitlapis on kindlasti nii mõnigi imetav ema nagu seda olen (veel) mina. Varsti lõppeb ka minul see teekond, kuid väike rüblik minu päevaplaani dikteerima jääb ju ikka. Loodan, et keegi ei solvu, kui sellist mõistet "imetajad" kasutan. 🙂 See mõeldud naljaga. Või kas on? Need, kes last toidavad, saavad väga hästi aru, et tegemist on igas mõttes suure tööga, ka sööjale. Samas ei ole vähem tähtsad väikelaste/lapse emmed. Seega mõtlesingi, et ehk oleks tark koonduda?!

Millised on Teie nipid sõltumata magamata ööst? Kui aega on väga vähe? Energiat magamata ööde ning ajavähesuse kõrval on alla igasuguste arvestuste? Millised lemmikud retseptid? Jah, ma saan aru, et tegelikkuses ei ole vahet, kas järgida fitlap toitumiskava või teha niisamuti süüa, sest süüa on ju nagu nii vaja teha. Lihtsalt asi ongi selles, kas on viitsimist ja tahtmist kaaluda, mõelda (loe: kava lugeda) ja asju kompunnida või lihtsam on kapist asjad haarata ja mõtlemata need pannile visata? Olen ausalt öeldes seda meelt, et viimane versioon võikski olla õige, aga kui oskusi ja teadmisi vähe, siis kahjuks sedasi kaalunumbreid on väga raske vähendada.

Millised "nipid" meenuvad koheselt mulle? Kas just neid nippideks nimetada saab, aga peamiseks, asjaks kuidas aega kokku hoida, on teha mitu toidukorda korraga. Siiani ei olnud ma praktiseerinud mitme päeva toidu ette valmistamist, aga kui üks kord seda tegin, siis mõtlesin küll, et miks ma seda AMMU juba teinud ei ole? Et teha nt 2-3 lõunat ette. Ajakulu – ainult soojendamine. Kuid peamine, mida meeldib harrastada on nt teha hommikusöögiks omlett ja lõunasöögiks smuuti, teen nad aga mõlemad hommikuks ja jagan mõlemad pooleks. Nii saan ma ampsu soolast ning samas mõnusa smuuti. Samuti meeldib, putrude juures olevad puuviljad viia edasi smuutisse või siis nt kohupiima asendada kodujuustuga ja sellest pärast teha hoopis hilisema söögi kõrvale vabavaraga koos salati, sest kastet ja mahlasusest jääb kohati praadide juurest vajakka. Millega rahuldate oma magusavajadust, mis tingitud energiapuudusest?
Lemmikuteks retseptideks hetkel hommikutest: Smuutist – laimi-piparmündismuuti (proteiini asemel kodujuustu), asendan ka tihti retseptid olevaid puuvilju-marju. Omlett singi ja toimatiga. Praadidest lemmikuks on riisikanavorm kodujuustuga. Need kolm siis minu top 3. Ühtlasi maitseb väga riisipuder. Seda võiks lihtsalt süüa võiga ja kõik muu unustada :D, aga ei ole leidnud sellist retsepti veel. Hetkel olen fitlapile tänulik, et olen avastanud enda jaoks kodujuustu (kunagi üldse ei maitsenud) – hetkel söön seda iga päev ja meeletult 🙂

Kokkuvõttes: EMMED! JAGAGE IGASUGUSEID NIPPE! RETSEPTE 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Printsess Herneteral
2297 lugemist / 3 fänni
Minust

Parimates aastates naisterahvas, abikaasa ja pisikese maailmaime ema... oma tavapäraste naistemuredega köögi- ja kaalumaailmas..

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlap annab võimaluse olla retseptide osas paindlik ning ka terve pere tervisliku eluviisiga kaasata.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Fitlapi toitumiskava on hea lahendus vapustava vormi saavutamiseks? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva

Arrow right Arrow bottom