Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Istuv töö, kuidas ma üritan selle juures aktiivne püsida.

Olen viimased neli ja peaaegu pool aastat olnud kodune ja nüüd siis alustasin uuesti karjääri. Olles viimased aastad olnud aktiivsem, kui varem (käin nii trennis kui tegelen palju lastega) siis on suureks väljakutseks istuv töö. Lisaks sellele, et alguses aktiivsusmonitor värises mitu korda päevas, et “its time to move”, hakkas ka selg valutama suurest istumiseks, süümepiinadest rääkimata. Kuna tööpäeva jooksul on ette nähtud kaks 15 minutilist pausi ja tund aga lõuna, siis kasutan neid maksimaalselt, et liikuda ja seista, venitada. Lühikeste pauside ajal liigun töökohas ringi, vaatan aknast välja, puhkan nii silmi kui vaimu. Lõunapauside ajal üritan aga ka majast väljas käia. Olen kasutanud nii seda nippi, et teen endale lõuna kaasa, söön selle ära, panen riidesse ja lähen välja jalutama. 2,5 km kõndida jõuab lõunapausi ajal ikka 🙂 Tänu sellele on süümekad läinud, päevane sammudenumber suurem ja endal ka parem olla, et sai kontorist välja värskesse õhku. 

Õnneks on olemas ka Fitlapi lühikesed treeningkavad, mida õhtuti kodus teen, kui trenni ei jõua minna. Päevase aktiivsuse järsk langus on õnneks pannud mind rohkem ka toitumisele tähelepanu pöörama. Kodus olles oli siin ikka päris palju ahvatlusi ja kahjuks, andsin neile ka järgi, tundes ennast pärast seda halvasti. Nüüd aga on päevarütm korras. Hommikusöögiks puder, lõunaks kava järgi toit kaasa või käin ostan Coopist valmistoidu vastavalt oma kogustele. Kuigi on kahju, et Tartus Kvartali Coopis ei saa enam kaaluga osta Fitlapi pajaroogasid, vaid need on pakendatud juba kaalutud pakenditesse. Seega on vaja teha veidi arvutamist, et mida kui palju lisada, et saaks kalorsus täis – paraneb ka matemaatika 😀 Kuna jätan toidu ostmise nendel päevadel, kui seda kaasa ei tee, alles lõunasse, siis peabki majast välja minema, et saaks lõuna ostetud ja lisaks sellele ongi jalutuskäik ka tehtud. 
Olen väga tänulik, et leidsin endale sellise töö, kus saab majast välja ja kasutada oma pauside ja lõuna aega nii, nagu ise soovid. Ja õnneks on Tartus päris palju võimalusi väljas Fitlapi toitude söömise võimalusi, seega, ei jää nälga ja saab olla akiivne.

Seega pole tegelikult keeruline olla ka kontoritöölisena aktiivne, ka siis kui kodus on väiksed lapsed ja tegemist pärast tööd palju. 

1. Planeeri oma aega nii, et saaksid liikuda.
2. Mõtle oma tervisele, mitte vaid tööle, mida tegema pead.
3. Liigu ka pärast tööpäeva, kas kodus või väljas.

Aktiivset tööelu 🙂



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod