Hinnagrill -50% Osta kohe!
Sulge

Tervislikud söögid, mida lubatakse lennukisse

Tervislikud söögid ja lennureisid ei käi täna veel eriti hästi kokku. Pakutakse ju lennukites üldjuhul sööki, mis pigem paneb keskkoha kasvama. Poolfabrikaadid, saiakesed ja suhkrupommidest magustoidud on ju sealne tavaline söögipoolis.

Jagan sinuga täna 4 sööki, mida saad ise lennukisse ja reisidele kaasa võtta. Olen nende kaasa võtmise läbi testinud ja seni pole ühelgi lennujaamatöötajal nende lennukisse kaasa võtmisega probleemi tekkinud.

Iga sekund loeb

Arvel on iga sekund, mil suudad reisi ajal rämpstoidu söömist edasi lükata. Olen enda puhul taganud alati selle, et minnes ja tulles oleks korralik ja läbimõeldud söök kaasas.

Nii oled kokku kaks päeva kauem “tubli” (üldiselt ju nii kaua võtab kuskile reisimine aega) ja tagasi tulles on kõik palju kergem.

Kas tõesti võib lennukisse sööki kaasa võtta?

Üldiselt ollakse tõesti arvamusel, et lennukisse ei tohi absoluutselt midagi kaasa võtta. Kuid tegelikult kehtib see keeld ainult vedelikele. Vett ja muud joogipoolist pead ostma tõesti lennukist või lennujaamast. Muud sööki pole aga keegi mul seni keelanud carry-on kotis lennukisse võtta.

Erandid võivad tulla mängu mõnda riiki sisenemisel, kelle jaoks on probleemiks mõned loomse päritoluga tooted.

Soovitan pakkida kotti vähem riknevaid sööke, mis peavad vastu ka kõige pikema lennureisi. Puuviljadest on väga head pirnid ja õunad. Banaan sobib ka, aga ole sellega natuke ettevaatlikum, sest see võib muutuda “plögaseks”. Valguallikana peab juust päris hästi vastu. Sink sobib ka kaasa võtmiseks, aga soovitan selle eelisjärjekorras ära süüa. Loomulikult on asendamatud erinevad pähklid, seemned ning kuivatatud (ilma suhkruta) marjad ja puuviljad.

Aga eks sa ise katseta ja leia endale sobivaimad variandid.

Tervislikud söögid, mida lubatakse lennukisse

Kaasa pakitud toitude juures pead lisaks heale säilivusele jälgima veel ühte asja – need söögid võiksid kõik sisaldada nii valke, rasvu kui ka süsivesikuid. Nii annad oma kehale parima kombinatsiooni ning hoiad isud eemal.

Minu 4 lemmikut lennukitoitu: 

  1. Puuvili (pirn, õun, banaan) ja juust – puuviljadest saad süsivesikuid ning juustust valke ja rasvu.
  2. Datlid, mandlid ja kuivatatud aprikoosid – datlitest ning kuivatatud aprikoosidest saad süsivesikuid ning mandlitest rasvu ja ka natuke valke.
  3. Banaan, sink, värske kurk – banaanist saad süsivesikuid, singist valke ja rasvu. Kurk on jällegi üks mõnus kõhutäitja.
  4. Rosinad, juust ja pähklid – rosinatest saad süsivesikuid, juustust ja pähklitest jällegi valke ja rasvu.

Anna kommentaaridesse teada, millised toidud sina endale lennukisse/reisile kaasa pakid.

Vaata pikemalt juba videost:

Fitlap.ee toitumiskava on Eesti armastatuim*

Täname kõiki armsaid kliente, kes on Fitlapist teinud Eesti armastatuima toitumiskava*. Lubame, et ei võta seda au iseenesest mõistetavalt, vaid pingutame ka edaspidi teie heaolu nimel.

6 põhjust, miks liituda Fitlap toitumiskavaga:

  • Kaob ülekaal. Kaotad kuni 1 kg nädalas.
  • Saad süüa oma lemmiktoite, mis on kergesti valmistatavad, soodsad ning maitsvad (meie kavas on olemas kõik tavalised Eesti toidud).
  • Eesti kõige suurema retseptihulgaga toitumiskava.
  • Fitlapil on kõige rohkem avalikkuse ette astunud edukaid kaalu langetajaid.
  • Meie toidud on kergesti kättesaadavad Coop kaubandusketti kuuluvates poodides kui ka Circle K teenindusjaamades.

Kui soovid olla jõuludeks oma elu parimas vormis, siis meil on sulle superpakkumine.

Superpakkumise leiad siit

*Tugineme 2017. aasta ettevõtete majandusaasta aruannetele, kust selgus, et Fitlapil on võrreldes teiste toitumisnõustamisteenust pakkuvate ettevõtetega kõige rohkem kliente.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod