SOS snäkk

Kui soovid saavutada maksimaalseid tulemusi, ei saa üle ega ümber kava täpsest jälgimisest.

Ent elus tuleb ette ikka ootamatusi- küll läheb tööl kauem, küll kohtad vana sõpra ja kukud lobiseme jne.

Me oleme ikkagi inimesed. Tahame me seda või mitte.

Aga mis siis sellisel juhul saab sinu toitumiskavast?

Mina isiklikult olen lisaks kõigele muule ka näljasena suhteliselt tusane. Veresuhkur on madal ja meel mõru.

Ilmselt ka sina?

Annan sulle täna väikese SOS kombo retsepti, mis aitab hädaolukorras hoida veresuhkru stabiilse ja meele rõõmsa.

Tee valmis terve purgitäis ja hoia autos või kontoris. Ole valmis ootamatusteks. Sobilik kogus on peotäis-kaks.

Jutt käib siis ikkagi väikesest “esimest nälga” kustutavast kogusest, mitte tervest purgist, eks.

Retsept

  • Kuivatatud ananass
  • Kuivatatud aprikoosid
  • Kuivatatud mustikad
  • Kuivatatud viigimarjad
  • Rosinaid
  • Pistaatsiapähklid
  • India pähklid
  • Sarapuupähklid
  • Datlid
  • Pekaanipähklid
  • Brasiilia pähklid
  • Kreeka pähklid
  • Kuivatatud kirsid
  • Kuivatatud mangolõigud
  • Kõrvitsaseemned
  • Seesamiseemned
  • Makadaamia pähklid

Pane tähele, et kindlasti ei tohi kasutada kuivatatud puuvilju, kuhu on lisatud suhkrut.

Pähklid jäävad eriti mõnusad, kui neid eelnevalt kuival pannil röstid.

Lisaks kaloritele (ja sööma peab kaalu langetamiseks), saad Brasiilia pähklitest seleeni, India pähklitest magneesiumi, antioksüdante kuivatatud puuviljadest jne.

Head hädaolukorra snäkkimist
Heikki

Kasutatud allikas: www.strengthsensei.com



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod