Hinnagrill -50% Osta kohe!
Sulge

Lõunasöök väljas. Kas tohin?

Kas tohin lõunat väljas süüa?

Oleme olnud pikalt dilemma ees. Ühest küljest soovime, et meie kavad töötaksid ja teisest küljest soovime, et meie kava oleks ka jälgitav. Nende kahe asja ühendamine ei pruugi alati olla kõige kergem. Lõunasöök väljas ja tervislik toit tunduvad ju kuuluvat erinevatesse galaktikatesse. Analüüsides oma klientide harjumusi oleme näinud, et sageli loobutakse, sest lõunasöögi kodust kaasa võtmine tundub ebapraktiline ja jabur. Olgu siis põhjuseks tööandja poolt “hinna sisse” kuuluv lõunasöök, kiire elutempo või hoopis midagi kolmandat.

Sageli on see isegi põhjus, miks pärast esimesi proovipäevi ei jätkata. Seepärast lisasime kavasse uue retsepti – “söön täna lõunat väljas”. Saad selle endale toitumiskavasse märkida. Anname sulle selle toidukorra juures mõned nipid, kuidas süüa väljas ilma suuremate “kadudeta”. Tunnetuslikult saad ka väljas süües visualiseerida endale Fitlapis sulle mõeldud personaalseid portse ja need sarnaseks rihtida.

Muudame elustiiliMuudame elustiili

Meie eesmärk Fitlapis ei ole muuta sinu toitumist nädalaks-kaheks. Soovime muuta sinu elustiili ning harjumusi ning läbi selle aidata sul saavutada tulemusi, mis on püsivad ja igavesed. Ilmselgelt on tulemuste saavutamiseks vajalik teatud distsipliin, ent aegajalt on oma kohal ka kompromissid. Ei toimi kava, mida ei ole võimalik jälgida.

Ilmselgelt annab parimaid tulemusi kava täpne jälgimine. Eks see ole mõnes mõttes individuaalne – mõne puhul töötab ka 50% ulatuses kava jälgimine, teine peab piinliku täpsusega 100% kavas olema. Samuti peavad täpsemalt jälgima ilmselt ka need, kellel on suur tee käidud ja käimas viimane “peenhäälestamine”. Kuula oma keha, jälgi arengut ja vajadusel küsi nõu.

Lõunasöök – soovitused

Nagu eespool mainisin, siis lõunasöök väljas sobib, ent võid sellele läheneda kahte moodi:

Kõige kindlam variant on sul valida enda kavast välja retsept (meil on neid üle 500) ja väljas süües võta võimalusel toitu sarnastes kogustes. Näiteks kui sinu bufeerestoranis pakutakse lõhet ja kartulit, siis sinu jaoks sobilikud kogused võta meie toitumiskavast.

Teine variant on kasutada nö tunnetust. Sellisel juhul rakenda neid põhimõtteid:

– 1/3 keskmise suurusega taldrikust võiks moodustada valguports (liha, kala, kana jms). Naisel kuskil 100 grammi, mehel 150 grammi;
– 1/3 keskmise suurusega taldrikust võiks moodustada süsivesikuports (tatar, pruun riis, kinoa, kartul jms). Naisel kuskil 140 grammi, mehel 200 grammi;
– ülejäänud taldrikust kata vabavara köögiviljadega;
– väldi poolfabrikaate ning erinevaid kaloririkkaid kastmeid;
– joogiks sobib vesi.

Ära tõsta taldrikule ühtegi toiduainet, mille puhul on koostis tuvastamatu!

Fitlap.ee toidud otse poest või toidukohtadest

Oleme proovinud väljas lõuna söömist mugavamaks teha läbi arvukate koostööde:

  1. Osades Coop ketti kuuluvates kauplustes (Maksimarket, A ja O ning Konsum) on saadaval Fitlap.ee soovitab sildiga ja Maksiköögi poolt valmistatud valmistoidud. Need toidud on tehtud ekstra meiega koostöös ning sobivad tervisliku elustiiliga nagu valatult. Leiad need nii sooja- kui ka külmaletist.
  2. Koostöö Daily lõunarestoraniga, kes pakub iga päev lõunaks ühte Fitlap.ee põhimõtetega sobivat toitu. Otsi menüüst Fitlap.ee logo.
  3. Koostöö Oishii Sushiga toob sinuni Fitlap.ee sushi. Valikus täna Philadelphia sushi ning suituslõhe-hiidkreveti sushi. Tegemist on küll Tartu toidukohaga, ent hea meelde jätta.

Loe meie koostööpartnerite kohta siit.

Parimat
Heikki Mägi
Fitlap.ee toitumisspetsialist

Hekki Mägi



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod