Toitumiskava 3 päevaks tasuta! Liitu kohe!
Sulge

Kiire elu 5 minuti kikerherneroog

Ilmselt pole ma ainuke, kellel kiire elutempo paneb pea ringi käima. Samas pean hoidma kinni ikkagi toitumiskavast.

Jagan sinuga ühte väga kiiret “sooja toidu” retsepti. Teen seda endale väga tihti ja see on mul üks lemmikumaid.

Kutsun seda kiire elu 5 minuti kikerherneroaks. Kusjuures vahel kulub ka ainult 4 minutit… Sõltub kui kiiresti ma ennast liigutan.

Toit on nii laktoosi- kui ka gluteenivaba.

Kiire elu 5 minuti kikerherneroog

Vaja läheb:

  • Purk nõrutatud kikerherneid
  • Pakk delikatesshakkliha (sobivad nii veise- kui ka sea delikatesshakklihad)
  • Üks mugulsibul
  • Mõned küüslauguküüned
  • Salatiks midagi värsket… kurki, tomatit jms. Kutsume neid “söö palju tahad” köögiviljadeks. See tähendab seda, et võid neid süüa nii palju, kui sisse mahub. Nende kaloraaž on minimaalne ja pole põhjust karta nendest tekkivat ülekaalu.
  • Praadimiseks 4 spl grammi oliivi- või kookosõli
  • Maitseks soola ja pipart

Valmistamine:

Nõruta kikerherned. Tükelda sibul ja küüslauk. Prae hakkliha õlis kiirelt koos küüslaugu ja sibulaga kuldpruuniks. Soovitan kasutada väga suurt kuumust. Hautamine ei tee antud juhul hakklihale head.Minut enne valmimist lisa kikerherned ja tomatipasta. Maitsesta soola ning pipraga ja sega korralikult läbi. Serveeri värske salatiga.

Ja maksimaalselt 5 minutiga on see toit valmis!

Täpseteks ja personaalseteks kogusteks logi sisse oma Fitlap.ee toitumiskavasse ja kasuta selle retsepti leidmiseks meie otsingumootorit. Kehakaalu langetamine on ju paljuski kinni õigetes kogustes.

Heikki



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod