Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Kas tead, kuidas kahekordistada oma toidu kogust?

Kas tead, kuidas kahekordistada oma toidu kogust?

Täis kõht on eduka dieedi alus. Sööma ajab meid ainult nälg ja tühi kõht. Seepärast on äärmiselt oluline, et sinu kõhtu jõudev toit oleks äärmiselt mahukas. Ent samal ajal mõõduka kaloraažiga.

Kuigi meie toitumiskava toidud on niigi juba suurte portsudega, on sul võimalik kahe lihtsa nipiga oma koguseid veelgi suurendada.

1. Vali toiduaine asendustest kõige suurema kogusega toit

Ilmselt oled kursis meie toitumiskava võimalusega vahetada toiduaineid. Kui sulle ei meeldi riis, vaheta see tatra vastu. Kui sulle ei meeldi kanaliha, vaheta see kalkuni vastu. Valik on sinu ja valik on meeletu. Oleme võtnud endale südameasjaks mitte piirata asendusvõimalusi pelgalt ühe-kahe toiduaine peale.

Elu on näidanud, et see on meie toitumiskava üks suurimaid eeliseid. Läbi selle on meie kliendid teinud kõige imelisemaid ümbertehtud retsepte. Nii on näiteks oa-singisalatist valmistatud riisi-tuunikasalatit või kahe juustu pastast kõige imelisemad krõbedad juustu küpsised.

Kogu see asendamise võimalus võimaldab mängida ka toidu kogustega. Toon sulle ühe näite.

Oletame, et sinu päevamenüüs on toit, kus on sees kana kintsuliha. Klõpsates lahti toiduaine asendused ilmub sulle ette terve rida asendusvõimalusi. Ühena paljudest näiteks kanafileesink. Kui kana kintsuliha oli 100 grammi, siis asendades saad kanafileesinki süüa 1,7 korda! koguseliselt rohkem.

Nii sa ei saa mitte ainult korralikult suurendada oma toidu kogust ja läbi selle veel rohkem täita kõhtu, vaid mõelda välja ka uusi ägedaid retsepte. Kaks ühes.

2. Lisa ohtralt vabavara

Oleme leiutanud enda toitumiskavade tarbeks sellise sõna nagu “vabavara”. Sisuliselt peidavad selle sõna taha ennast köögiviljad, mille kaloraaž ei ületa 100 grammi kohta 20 kcal.

Kiirülevaatena kuuluvad vabavara alla kurk, tomat, baklažaan, karulauk, kapsas, hiina kapsas, nuikapsas, paprika, kõrvits, suvikõrvits, seened, mungoa idud, jääsalat, lehtsalat, lehtpeet, lillkapsas, rabarber, varsseller, lehtseller, spinat, redis, rooma salat, porrulauk, hapuoblikas, sidrun, mugulsibul, küüslauk, roheline sibul.

Pasta CarbonaraTavapäraselt olemegi lisanud iga retsepti juurde ka vabavara. Kirjas ka selle köögivilja elementaarne kogus. Ent tegelikult võid sa vabavara nimekirja kuuluvaid köögivilju süüa nii palju, kui soovid! Kui ei piisa ühest paprikast, söö kaks. Tahad süüa kahe tomati asemel kolm, aga palun.

Eriti vahva on, et meeldivaid vabavara köögivilju võid toidule lisada isegi siis, kui seda mõne retsepti juures ei ole. Näiteks lisa toidule Pasta Carbonara juurde lisaks paprikale ka tomatit ning kurki.

Nii palju, kui soovid!

Loodan, et need kaks nippi teevad sinu portsud veelgi suuremaks ja täidavad kenasti ka sinu kõhu.

Head isu
Heikki

Hekki Mägi Soovitab

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse