Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Kas ma olen üldse tubli?

Lugesin meie tublimate lehelt imekena Jana mõttetera, kus ta polnud kindel, kas ta saab ennast ikka “tubliduselt” teiste kaalu langetajatega võrrelda. Kas tema muutus on väärt esile tõstmist?

Kaalu langetamisel ja oma tervise parandamisel ei tohi ennast kunagi võrrelda teistega. Neid muutusi ei saa taandada pelgalt kaotatud kilode tasemele. Inimesed on erinevad ja muutused on erinevad. Loeb see, kuidas sa ennast ise enda kehas tunned. Kui sa tunned ennast hästi ja oled rahul, on sinu muutus kindlasti väärt esile tõstmist ja mainimist.

Hiljuti liikus ringi üks Laine Randjärve vahva Facebook’i postitus, kus peal vastavalt vanusele ja pikkusele sobivad kaalunumbrid. Ka meie grupis sai see pilt suurt vastukaja.

Laine Randjärv

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

.

Ise vastasin sinna kommentaariks nii:

Tunnistan, et olen alati pooldanud mõtteviisi, et sinu ideaalkaal-välimus on selline, millega sa ise oled rahul ning milles sa ise ennast hästi tunned. Jätame loomulikult kõrvale äärmused, mis hakkavad tervisele.

Jään ka täna oma sõnadele truuks.

Selline lisastress ei aita meid kuidagi edasi.

Loe meie tublide muutujate lugusid:

Jana Ilves (- 6,9 kg)

Jana IlvesTeen ka oma tegemiste kohta väikse tagasiside. Ei kuulu küll kõige tublimate vâhendajate hulka, kes siin on -20, -15, -10 kg alla võtnud, aga ma tunnen vahet isegi -6,9 kg langusega! 🙂 Varsti enam ei saagi seda kleiti kanda 😀
.

.

.
.

.
Liina Kiisa (-7,4 kg)

Liina KiisaTere Heikki ja Rene. Kaotatud kilod 7,4 (81,4kg->74kg), mis on juba üsna okey, kuigi soovin veel min. 2 kg kaotada. 72+/- kg olen oma täiskasvanueas tavaliselt kaalunud. Eesmärgi panin natuke uhkema- 70kg. Alustasin peale jaanipäeva (praeguseks u.5 kuud). Olen juba praegu väga rahul ja rõõmus. Tagasisidet ka. Mind motiveeris end kätte võtma 2 asja: esiteks see, et ühel iluteenindajal ei saa rippuda kõht üle püksivärvli ja teiseks see, et pikas perspektiivis tahaks elada ka vanana terves ihus. Programmiga alustades muutusin kiiremini väsinuks, mis tõi kaasa ka tegevusi segava uimasuse (varem sai kiiret energiat šokolaadist- minu salapatt). Seepärast on viimased 2 kuud kaal ka üsna napilt langenud, et olen pisut patustanud enesetunde arvelt- aga patustanud siiski tervislikult, nt mõni puuvili rohkem või lusikas kodujuustu või paar maisileiba lisaks lubatule. Muidu kõik hästi ja toidud maitsevad väga. Õnneks olen väga muna, liha ja kodujuustu sõber : ) Väga suur pluss on see (seda kuulete vist küll iga päev : ), et retsepte saab mugandada vastavalt oma maitse-eelistustele ja mis eriti tore: retseptidega mängimine võimaldab teha ka enne programmiga liitumist tehtud koduseid toite. Saad süüa neid toiduained, millega oled varasemalt harjunud ja see on mu meelest organismile tervislik. Blogi on teil väga asjalik ja hariv. Olen kasutan neid teadmisi ka oma töös (olen trihholoog ja tihti on juuste ja peanaha probleemid otseselt seotud toitumisega). Tihti vajavad inimesed juukseuuringule tulles ka lihtsalt nõu tervisliku toitumise osas- organism on meil siiski üks tervik. Olen mitmeid kordi Fitlap´i soovitanud. Tänud teile, et panustate eesti rahva tervisesse ja palju jõudu edasiseks!

Kõiki meie edulugusid saad lugeda siit.

Parimat
Heikki



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod