120867 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Teine treeningpäev oli tõeline piin


Kui olen päris aus, siis teine treeningpäev oli tõeline piin kohe ausalt. Kui esimesel päeval oli oluline selgeks saada tehnikad, mis aitavad trenni funktsionaalsemaks muuta, siis teisel päeval läksime ikka täitsa asja kallale. Alguses küll harjutasime küki õiget tehnikat, aga pärast läks asi ikka päris hulluks. Pingutamist oli kõvasti. Ma ei mäleta, kas mainisin või mitte, aga minu käed on meeletult nõrgad ja plangu tegemine on minu jaoks ikka täielik piin. Ütlen ausalt, et minu jaoks tähendas varem jõusaal ainult stepperil sammumist. Nüüd siis sunnib treener mind järsku jõuharjutusi tegema. laugh Tundsin ennast ikka päris nõrgana. Aga ühesõnaga sellel korral hakkasime ikka päris mõnuga seeriaid tegema. Alustasime kükkidest ja õppisime koos ka tehnikat. Kui ma ei eksi, siis läksime edasi seljalihaste juurde, mis oli minu arvates kõige lihtsam osa. Võib isegi öelda, et see oli lausa puhkus võrreldes sellega, mis edasi toimuma hakkas.

Tapvad seeriad on edasine märksõna. Hakkasime tegema mingil määral ringtreeningu seeriaid. Seekord oli meid trennis kolm, nii et üks tegi käpuli asendis põlvede tõstmist (keeruline on seda seletada), teine astus step-astme laadsele asjale ja siis jälle maha ning kolmas liigutas kätega köit üles alla. Pidime tegema igat harjutust minuti. Olime kõik lõpuks täiesti läbi ja siis ütles treener, et nüüd lähme teisele ringile. Vot see oli üks kohutav-kohutav asi. laugh Aga ma tean, et ise jõusaali minnes, poleks ma seda kindlasti teinud. Selline sundimine aitab minu puhul väga. Pärast neid seeriait arvasin küll, et nüüd on kõik, aga ma olin täitsa rumal. Siis läks asi edasi, sest kõhulihased olid veel tegemata. Järgmiseks viskasime selili, tõstsime jalad üles ja panime 90 kraadi alla ja tõstsime ka käes üles. Edasi hakkasime vastas kätt ja jalga viima aeglaselt alla. Pean ütlema, et ka see harjutus oli päris piinav, aga tehtud ma selle sain. smileyPärast trenni rääkisime koos veel natuke toitumisest ja siis oligi minu lemmikaeg käes – minna sooja vee alla ligunema. smiley

Esmaspäeval lähen taaskord trenni ja siis teen taaskord update'i, kuidas läks ja mida me seal tegime.

Kuna tahan enda teekonnast paremat ülevaadet ja soovin kirjutada ka muudel teemadel peale trenni ja toitumise (näiteks erinevate toodete proovimine), siis alustasin ka blogi (https://h-blogi.ee), kus saan seda teha. Kindlasti postitan ka siia trenni- ja toitumisteemalisi mõtteid edasi. smiley

H

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



H
2956 lugemist / 4 fänni
Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlapis on palju huvitavaid retsepte, mida proovida. Samuti on võimalus kõiki retsepti koostisosi välja vahetada, kui Sulle mingi toiduaine ei sobi või ei meeldi. Samuti pole see selline dieet, kus peab pidevalt tuhja kõhu tunnet kannatama.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva