120275 kasutajat 505 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Kolmas päev treeningprogrammis


Kolmas päev treeningprogrammis – ma jäin ellu. Pean tunnistama, et veel pole lihtsamaks läinud. Ega tegelikult trenn ei peagi nüüd kerge olema. smiley Pingutama peab ikka kõvasti, mis on ju tegelikult väga loogiline ja just sellepärast ma treeningprogrammi läksingi. Ma tean ennast juba nii palju, et ei hakanud üldse andma lubadust, et nüüd hakkan ise korralikult jõusaalis käima jne jne. Pole mõtet endale valetada ja siis pärast veel halvasti tunda. Olen seda piisavalt teinud ja sain aru, et nüüd aitab. Nagu ka varasemalt mainisin, siis kohe pidin võtma selle treeningprogrammi. Samuti tundsin, et treener on just minu jaoks.

Kui päris aus olla, on mul päris raske kirjeldada harjutusi, mida tegime, sest see tund sa lihtsalt pingutad nii hullult ja pärast on keeruline meenutada, kuna oled lihtsalt nii läbi. Me ei keskendunud seekord küll otseselt kõhulihastele, aga treenisime kõhulihaseid erinevate harjutuste kaudu, mis treenivad näiteks ka käsi. Teeme seda tegelikult väga tihit. Olen aru saanud, et praktiliselt kõikide harjutustega on võimalik kõhulihaseid ka treenida. laugh Õpin kogu aeg midagu uut. Kindlasti sain trennis teada, kui oluline on tehnika, millega harjutusi teha. Nii kui teha ükskõik millist harjutust valesti, on tagajärjed suured ja väga tihti mõjub valesti tehtud harjutus just alaseljale. Muidugi alati pole alaseljas pinge/valu valesti tehtud harjutuse süü, aga seda võiks ikkagi kinnitada treener. Näiteks minu puhul on mõnel korral alaselga pinge löönud sellepärast, et mu kõhulihased pole lihtsalt nii tugevad. Kuna keskendusime palju kõhule, siis ka praegu annab mu kõht ikka tunda. laugh Loodan, et homme treenime enam jalgu.

Ütlen ausalt, et toitumisekspert ma pole (ka treeningekspert mitte. laugh). Pidasin nüüd nädalakese enda treeneri jaoks toitumispäevikut ja sain taaskord endise tagasiside – ma söön liiga vähe kaloreid. Tihti juhtub nii, et ma ei söö enda kaloreid täis ja järgmisel päeval hakkab keha seda kompenseerima. Teadsin seda ka varem, aga kui keegi teadja seda ütleb, siis on ikka teine tunne. 😀 Samuti söön ma liiga vähe rohelist. Ütlen ausalt, söön jaa. Mulle tõesti ei maitse salat jms. Vapianos võtan hea meelega salati, sest seal on need väga maitsvad, aga kui ise teen, siis sööks nagu muru lihtsalt. Ka kurki ja tomatit ei jõua kogu aeg süüa. Äkki on teil mõni hea soovitus, kuidas saada ennast rohelist sööma? laugh Proovin nüüd enda toitumist veelgi paremaks saada ja Fitlapi lainele taas tagasi jõuda.

Lõppu üks harjutus, mis tundub päris kerge, aga no ei ole. laugh https://www.youtube.com/watch?v=4XLEnwUr1d8 

NB! Kindlasti on oluline kuulata treenerit, sest tema teab, millised on õiged tehnikad. Omaalgatust pole mõtet teha. smiley

Erinevatel teemadel (puhkus Aqva spas, toodete testimine, trenn) kirjutab rohkem siin: www.h-blogi.ee

Vot sellised mõtted tänaseks. smiley

 

H

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



H
2894 lugemist / 4 fänni
Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlapis on palju huvitavaid retsepte, mida proovida. Samuti on võimalus kõiki retsepti koostisosi välja vahetada, kui Sulle mingi toiduaine ei sobi või ei meeldi. Samuti pole see selline dieet, kus peab pidevalt tuhja kõhu tunnet kannatama.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva