91625 kasutajat 426 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu,
ole terve ja hoia kokku raha.


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Jaga Facebookis
Kristiina Kõdar on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.
Minu söömisharjumused
12.02.2017

Olen jõudnud arusaamisele, et hulga lihtsam on kava jälgida tööpäevadel, kui on mingitki tegevust päeva peale. Vabadel päevadel ehk siis nädalavahetusel, kui istun kodus, siis paratamatult tunnen tühja kõhu tunnet juba teinekord isegi tund peale viimast söögikorda. Ja siis istun ja loen minuteid, kuna juba saaks minna kööki järgmist toidukorda valmistama. Samas tööpäevadel kipuvad libastuma just õhtud, kui jõuan koju hilja, siis tahaks küll vahest minna poest läbi ja kiirelt haarata midagi valmistoidu letist. Õnneks on FitLapi toidud kiirelt valmivad, seega siiani olen suutnud sellest kiusatusest hoiduda. Valingi pikemate tööpäevade õhtuteks pigem sellised retseptid, mis ei nõua suurt kokkamist ja mis valmivad kiirelt ja kergelt. Raskemad ja töömahukamad retseptid jätan nädalavahetusteks.

Vaatasin just üle oma algava nädala retsepte ning tegin neis oma korrektuure. Hommikuteks, kui on kiire, valisin midagi kerget – kohupiimad, võileivad jms. Lõunateks, mis peavad valmima samuti kiirelt hommikul (sest eelmisel õhtul ma sageli ei jõua sellega üldse tegeleda), valisin samuti midagi kiiret, kerget ja kergesti tarbitavat. Kuna mu töö on selline, et alati otseselt lõunapausi päeva jooksul ei olegi, siis pean arvestama, et mu lõunasöök oleks kiirelt omastatav 🙂 ning samuti, kuna olen klienditeenindaja, siis lõunaks ei saa ma valida "halvasti" lõhnavaid toiduaineid nagu näiteks heeringas, kilu, küüslauk… Õhtuteks siis nagu juba mainitud, teen valikud vastavalt sellele, kas on lühem või pikem tööpäev. Samuti pean söökide valikul arvestama sellega, et mu kallis abikaasa ei söö seeni, seega on ka seentega toidud minu kavas välistatud. Vahel harva viitsin mässata ja siis praen seened enda jaoks eraldi ja lisan endale taldrikusse. Hilisõhtutel armastan pigem maiustada ning valin midagi magusamat – smuutid, kohupiima-kodujuustutoidud jms. Hetkel on veel niipalju retsepte, mis ootavad katsetamist ja avastamist, et praegu tundub küll, et niipea tüdimust peale ei tule. Abikaasa samuti kiitis just täna, et praegune kava meeldib talle rohkem, kuna portsud on korralikud ja ei koosne ainult juurikatest, samuti on toidud kodusemad, ei ole kasutatud mingeid "fäänsi-päänsi" toiduaineid. (Muuseas loodan ,et tohib, aga kuna Stevia on minu jaoks vastuvõetamatu, siis aeg-ajalt kasutan toitude magustamiseks mett).

Ahjaa… mõõdud said ka täna kirja pandud, ükski mõõt ei olnud hullult hull, aga nüüd saab hakata jälgima ka neid arenguid.

Lootusrikkalt uude nädalasse!!!

Kristiina Kõdar on valinud enda tervisliku eluviisi abikäeks Fitlapi ning soovitab seda ka sulle.


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva



Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.