120975 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Superpakkumine - 33 %

Esimese nädala kokkuvõte


Tegelikult saab küll esimene nädal täis homme peale hommikusööki, kuid mõtlesin täna juba juhust kasutada ja teha sellest esimesest põnevast nädalast väikese kokkuvõtte.

Jälginud olen kava 100%, väikesed patustamised on tulnud sisse paaril päeval Raffaello ja Geisha kommide näol, mida mu kliendid lahkesti mulle uue salongi avamise puhul toovad, õnneks olen suutnud piirduda siiski vaid paari kommiga päeva jooksul. Samuti läheb ilmselt patustamise alla ka see kohvilaadne 3in1 Latte jook, mis sisaldab kindlasti kohutavates kogustes suhkrut ja muid ebavajalikke aineid. Mõnel õhtul olen joonud ka punasesõstra mahlast tehtud morssi või õunamahla, kuid need on isetehtud ning neisse pole lisatud grammigi suhkrut, seega nende patune olemise suhtes olen ise kahevahel.

Kavaga alustades kaalusin  tegelikult ilmselt üle 68 kg, kuid kavasse sai kirja miskipärast 67. Nüüd täna hommikune kaal aga näitas 66,5kg, ehk siis võin arvestada, et olen nädalaga kaotanud umbes 1 kg. Nädala lõikes on kaal erinevatel päevadel ca200-500g siia sinna kõikunud, kuid seda siiski langevas tempos.

Suurema mõõtmise otsustasin ette võütta homme ehk siis pühapäeva hommikul. Vööümbermõõdu sain kolmapäeval 77 ja nii ta ongi jäänud. Kuna kellegi blogist lugesin tarka lauset, et trenn on see, mis mõõtudele mõjub, siis on see täiesti arusaadav, miks see number kuhugipoole liikunud pole.

Hoolimata kavas olevast soovitusest teha trenni vähemalt 4x nädalas, ma sel nädalal olen jõudnud külastada ainult ühe korra BodyPumpi treeningut. Jõusaalis raassimine pole päris minu teema ning sel nädalal kohe mitte kuidagi ei klappinud ükski muu sobiv rühmatreening minu vaba ajaga. Praegu olen kirjas ka homsesse BodyAttack'i treeningusse, siis on sel nädalal kaks linnukest neljast kirjas. 

Kannan 24/7  ka aktiivsusmonitori/spordikella Polar m400 ning ka see pole mind sel nädalal tulemustega rõõmustanud. Üle 100% aktiivsust saingi täis ainult päeval, kui käisin trennis, teistel päevadel jääb minu kehaline aktiivsustase sinna 40-60% vahele. Kuna teen istuvat tööd (küüne- ja ripsmetehnik) ja tööpäevad sageli kl 9.00-18.30, siis praegusel talvisel ajal on raske ennast veel peale tööpäeva pimedas kuskile jalutama vedada, et ikka oma aktiivsuse täis saaks, seega ootan juba pikisilmi kevadet ja valgemaid õhtuid.

Uuest nädalast loodan trennidega taas sõbraks saada ning salongis olevad kommid kõik klientidele sisse sööta 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Kristiina Kõdar
1493 lugemist
Minust

Olen 34-aastane, abielus ja 2 lapse ema. Töötan istuval töökohal küüne- ja ripsmetehnikuna.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Fitlapi toidud tunduvad lihtsad, kiirelt valmivad ja igapäevastest toiduainetest.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva