110096 kasutajat 492 retsepti

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega

PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Puhkus!

Hei.

Viimasest postitusest on taaskord parasjagu aega möödas, aga mis teha. Terve eelmise nädala jõudsin koju magama põhimõtteliselt. Ma ei saa praegu täpselt järgi ka vaadata, millest ma eelmine kord viimati kirjutasin niiet kui midagi peaks kattuma, siis vabandan juba ette.

Augustikuu viimasel päeval algas mul kool taaskord. Esimene päev tagasi oli raske. Eriti kui räägiti, mida kõike tegema peame, et kevadel lõpetatud saaks, siis tekkis küll väike masekas, sest motivatsioon on ikka veel suvepuhkusel.

Magu vahepeal valutanud pole, aga oma teise hädaga saatis perearst mind saatekirjaga peale kool EMOsse. Seal tore valvekirurg tegi olemise palju paremaks ja tänaseks olen põhimõtteliselt korras sellest hädast. Kõht on ka hetkel hakanud ilusasti läbi käima.

Eelmise nädalavahetuse veetsin veel sõprade juures Tabiveres, kus grillisime ja käisime saunas. Pühapäeva hommikul käisime veel kalal. Seekord oli võtt päris hea. Saime kahe peale hea hunniku roosärgesid. Tavaliselt laseksin need tagasi, aga need olid nii ilusad ja suured. Pärast puhastasin need ära ja nad lõpetasid kotlettidena.

Teisipäeval käisin kiirelt ka ultrahelis ära, kust ei selgunud muud kui et mul on ilusad organid ja kõht on gaasiline ja vett joon vähe. Enda arust ei joo, aga noh tõmbasin endale äppi ka, kuhu ka sisestan enda joodud vee. Siis on hea jälgida, kui palju veel pean jooma, et norm täituks.

Kolmapäeval olin enne puhkust viimast päeva tööl. Sain töölt normaalsel ajal minema, aga kõike muud asja ajamist oli nii palju, et koju jõudsin ikkagi hilja.

Neljapäeval oli kool jälle ja peale kooli põrutasin juuksurisse. Seekord võeti täitsa korralik jupp maha. Aeg läks jälle käest ära ja asjade pakkimiseni ma ikka veel ei jõunud. No polekski saanud pakkida kuna pesu pesemiseni jõudsin ka eile õhtul alles. Palvetasin juba, et riided hommikuks ikka ära kuivaks, mida nad ka tegid õnneks.

Hommikuks panin äratuse varuga, aga lõpuks läks ikkagi kiireks. Küll helistas üks ja siis teine ja sinna see aeg läkski. Kokkuvõttes helistasin isale, kas ta saaks ju bussikasse ära visata, sest muidu jääksin lihtsalt Tallinn bussist maha (noh variant oleks olnud taksoga ka minna). Tallinnas kobisin lennujaamas maha ja jalutasin Ülemistesse, kus käisime õega lõunal. Edasi suundusin tagasi lennujaama ja puhkus võib alata. Praegu lendav omadega Pariisi poole. Toksin telefonis postituse valmis ja õhtul netti saades panen postituse ülesse.

Toitumisega pole ma vahepeal kavas olnud. Olen toite küll kava järgi teinud, aga kõik muu on ka oma tee suhu leidnud.

Eile õhtul käis veel sõbranna ka külas, kes just naasis Kreetalt ja tõi sealt ka mulle head ja paremat ning lisaks kõigele ilusa käevõru.

Loodan, et leian mõnel õhtul aega ka uueks postituseks, aga seniks olge mõnusad ja tervitused sõna otseses mõttes pilve piirilt!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Heli
21658 lugemist / 13 fänni
Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib see, et saan endale mitte meeldivaid toiduaineid või retsepte välja vahetada nende vastu, mis mulle rohkem meeldivad. Kõik käib väga lihtsalt.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused

Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!

Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

• Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva

Ei, aitäh. Ma ei soovi endale tasuta toitumiskava.