120974 kasutajat 510 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Superpakkumine - 33 %

Kas minust saab kunagi jooksja vol 2


Eelmise postituse lõpetasin SEB Sügisjooksu juures. Võib tinglikult öelda, et see võistlus jäi ka mu hooaega lõpetama. Eks me vaikselt ikka liikusime ringi aga kui vaadata Endomondo ajalugu, siis sellega olen septembris registreerinud umbes 35 kilomeetrit, oktoobris ainult 3,69 ja sealt edasi on järgmine sissekanne alles detsembris. Peab tunnistama, et tegelikult sai mõned korrad ikka jõusaalis ka käidud. Mõnikord saime seal isegi sõbrannaga kokku ja veetsime kasulikult aega.

Alates märtsist hakkasime aga hoogsalt jälle kilomeetred koguma. Mäletan, et alustasime vaikselt. Mõned kilomeetrid korraga, eks alguses oli veel väljas ka libe või plögane aga siiski tasa ja targu. Seejärel hakkasime tööjuures aprillist sammuvõistlust tegema – rohkem samme teinud töötaja võidab. Selline sõbralik mõõduvõtt innustas regulaarsemalt väljas liikuma. Võimalusel katsusin ikka jalgsi kõndida või õhtul kasvõi lastega väljas jalutada, kui joosta ei jaksanud.

Järgmiseks vahe-eesmärgiks võib vist mai jooksu pidada. See andis märku, et paarikuisest vaiksest treenimisest on kasu olnud ja hoolimata ülisoojast ilmast suutsime sõbrannaga raja probleemideta läbida ja iseendalegi üllatuseks üsna head ajad teha.

Mai ongi jäänud mu selle aasta kõige rohkemate kilomeetritega kuuks. Märts algas vaikselt 36st kilomeetrist, aprillis kogusin juba 55 kilomeetrit ja mais 102. Juunis 66 ja juulis taaskord saja ligi, täpsemalt 94. Seadsin endale kalendrisse eesmärgi vähemalt kolm korda nädalas mingit trenni teha. Võin öelda, et seda olen ka enam-vähem suutnud.

Olen avastanud, et mu ümber on palju sportlikke inimesi. Näiteks tegin puhkuse ajal tihti trenni koos õega. Temaga oli huvitav, sest katsusime treeningutes varieeruda, proovisime erinevaid jooksutehnikaid, tegime lihastrenne, ujusime ja sõitsime rattaga. Palju tegime ka üleminekuid: rattalt jooksma, rattalt ujuma, ujumast rattale jne. Korra võtsin ka venna jooksma kaasa aga ta on liiga kiire minu jaoks, ei ole üldse motiveeriv joosta nii, et näed ainult teise kandu. laugh

Seejärel tuli meil mõte triatlonile minna.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Eneli
19156 lugemist / 4 fänni
Minust

Eelmisel aastal võtsin iga kuu juurde, sel aastal tahan iga kuu alla võtta.

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Mulle meeldib Fitlap seepärast, et kaalu langetamine on tehtud ülilihtsaks. Toidud on maitsvad, retsepte, koos muudatustega, on tohutult palju, treenerid on pidevalt kättesaadavad ning salajane tugigrupp on 24/7 toeks. Soovitan!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva