120275 kasutajat 505 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Miks mulle meeldib Fitlap ning tänasest halbade kavatsustega trennist!?


Nii vahva, et iga päev tuleb kohe hulgaliselt blogipostitusi ''Blogi Challenge'' tõttu. Tore on lugeda teiste mõtetest, kogemustest ja edusammudest seoses fitlapiga.

Ma mõtlesin täna ise kirjutada peamistest põhjustest, miks ma jäin fitlapi kava peale püsima. Olen tellinud erinevaid kavasid umbes 2-3 tükki, kuid mitte ühtegi neist üle nädala ei jälginud. Põhjus on selles, et ma olen suur magusasõber. Väga suur! See tagas ka mu ootamatu kaalutõusu +10kg poole aastaga. Kui lõpuks ise aru sain, mis juhtunud oli, ehmatasin korralikult ära. Sain aru, et midagi peab ette võtma ning kava abiga on see ilmselt kõige lihtsam. Kui ma siis ükskord Fitlapini jõudsin, vaimustas see mind kohe alguses väga. Siin on ju nii palju magustoitude retsepte. Selle kohta võiks öelda lausa magusasõbra paradiis! Enam ei isutagi šokolaadide, kommide, küpsiste ja kõige muu suhkrut täis jama järgi. Lisaks on fitlapis nii palju erinevaid retsepte. Valik on vahepeal liigagi suur, et ei suuda otsustadagi, mida süüa. Ühesõnaga Fitlapi toidud on nii head ja mitmekülgsed ikka 🙂 

Minu tänane päev möödus jälle hästi päikest palju võttes, aias toimetades ja loomulikult 100% kavas olles. Naudin täiega selliseid päevi.
Hommik : Omlett seemneleivaga
Lõuna : pool kogust Oa-singisalatit ja pool kogust Rabarberi-õunakooki
Õhtu : pool kogust Oa-singisalatit ja pool kogust Võileiba juustu-majoneesikattega
Hilisõhtu : Puding jõhvikate ja pähklitega. Asendusest hoopis läksid peale banaan ja mustikad 

Täna ei plaaninud algul trenni teha. Pigem otsisin vabandusi – palav on, magasin halvasti, olen väsinud jne. Kuid nii kui ma hakkasin mõtlema, et õhtul plaanis pudingut marjade ja pähklitega teha hiliseks õhtusöögiks, jooksin ruttu trenni tegema. See on mu lemmik magustoit ja ma kohe kuidagi ei tahtnud ainult poolt kogust süüa. Pärast ei kahetsenud, et trenni tegin siiski. Tunne oli hea ja hiljem sai head toitu ka nautida rohkem.
Tunnistage üles, kas olete ka kunagi ennast trenni tegema venitanud lihtsalt selleks, et rohkem süüa saaks laugh
 




Ege Eller
10690 lugemist / 1 fänn

Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva