120347 kasutajat 506 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Suurepärane hommik


Käesolev kiire postitus on eelkõige mõeldud neile, kel soovkaal juba käeulatuses või lausa saabunud, aga kuidagi ei julge seda sammu teha, et säilitamisrežiimi alustada. Kel kaalulangetuse raske tee veel pooleli, neile ilmselt mu tänane jutt suurt ei paku.

Ma kohe pidin täna jagama tulema, tegin esimese kaalumise peale seda, kui esimesel veebruaril jälle säilitama asusin (siis 68,7 kg juures). Muidu plaanisin end kaaluda homme (üritan iga päev seda mitte teha, olen aru saanud, et mul on sedasi rahulikum elu 🙂 ), aga kuna täna tuleb täiesti kavaväline sünnipäevale minek, siis tahtsin säilitamise algusest ikka õiget pilti saada ja kaalusin täna ära. Kolm päeva olen tundnud palju suuremat täiskõhutunnet ja aeg-ajalt on isegi liiga raske olemine olnud. Olen hakanud jälle meenutama, milliseid toite säilitamise ajal pigem poole koguse kaupa sööma peaksin. Igal juhul arvasingi, et kaal on pisut nüüd tõusnud ja hakkab otsima seda sobivat numbrit, kuhu ankrusse lüüa. See sobib mulle, sest nagu enamus ilmselt säilitama asudes, olen ka mina väikse "puhvri" endale jätnud selleks puhuks. Ja tundub, et praegune kaalukategooria on juba minu keha jaoks selline miinimum, kus veel niiöelda mugavalt süües olla saab. Kui tahaksin veel langetada, peaks vöö juba (nii piltlikult kui otsesõnu 🙂 ) väga kõvasti pingule tõmbama, ei ühtki kavavälist ampsu peale ühe toidukorra nädalas jnejne Aga see pole kunagi mu eesmärk olnud.

Aga vastupidiselt eelmisele kaalumisele, kui ma enam erilist langust ei oodanudki, siis täna sain küll silmad suureks ajada – 68,5! (Tervitused Mairele 😀 ) See oli tõesti uskumatu, sest enese- ja sisetunne on mul olnud hoopis teistsugune rohkem süües ja see oli tõeline üllatus. No ma usun küll, et see osalt ehk mingist inertsist vm nii läks ja edaspidi veidi ikka tõuseb, aga selle numbri olen ma nüüd igal juhul ära näinud.

Ma tean, kui hirmutav see säilitama hakkamine on, aga pidevalt ikka pidin endale sisendama (ja tundub, et kaal ka kinnitab seda), et tegelikult kaalulangetuse ajal on kaloraaž ikka väga suures miinuses. Säilitama hakkamine ei tähenda, et kaal selle pärast tõusma peaks hakkama, et nüüd rohkem sööme – ei, need kogused siis ongi normaalsed, mida inimene peaks sööma, kui ta on endale sobivas kaalus. Kes siis kuidas – kas kasutab Fitlapi säilituse koguseid, nagu mina, või lisab alandamise menüüle midagi, aga kui kaalunumber on sobiv – tehke oma kehale see heategu ja palun hakake rohkem sööma! 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Carmen Rac
29982 lugemist / 38 fänni
Minust

Olen Fitlapi abil langetanud 14 kg ja alates 2016.a. augustist katsun tulemust hoida - olen kaalu säilitaja.The story continues :)

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Loomulikult selle imelise asenduste süsteemi tõttu - piisavalt leidlikkust ja ühestki lemmiktoidust ei pea loobuma.Ning ükskõik kus uut põnevat retsepti nähes saab peaaegu alati leida võimaluse seda Fitlap-is järgi katsetada.Lisaks kui pea tühi, ei pea iialgi mõtlema - Mida täna küll süüa teha?? Võtame lihtsalt, mis programm ette "viskab" ja mure murtud :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva