120357 kasutajat 506 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Nädalavahetus kavas – võimatu missioon?


…ehk „Miks ma Palamuse laadal ja Rattamaratoni raja kõrval oma karpidega käisin“

Ma pole eriline karbitaja, oma karpidega olen kuskil käinud nüüd 3-4 korral (neist 2 läinud nädalavahetusel). Algusest peale olen olnud sellise suhtumisega, et kuidagi tuleb hakkama saada ka kodust ära olles ja küsimus on eelkõige ju õigete valikute tegemise õppimises/oskuses/juurutamises. Siiski pidin mingil hetkel hiljuti tõdema, et pole tõesti vist ühtegi nädalavahetust seni (see tähendab peaaegu nelja kuu jooksul) kavajärgselt mööda saatnud ning see mõte hakkas mind vaevama. Kaaluga on kõik klaar, kuid sellest hoolimata tunnen neil perioodidel, kui kava ei saa järgida, end aeg-ajalt kehvasti – kõigepealt juba füüsiliselt, teistsugused toidud tekitavad kehva enesetunde, lisaks ei saa kõht kuidagi täis, portsud tunduvad väikesed, tahaks muudkui veel. Ning raske on ka neist perioodidest „välja tulla“. Nii juhtub peamiselt siis, kui kodust ära oleme ja ise süüa ei tee. Õnneks pole mu kavast eemaldumised kunagi nädalapikkuseks veninud, ikka hiljemalt esmaspäeval või millal koju saabun, olen enamasti kohe kavas tagasi. Halb on ka see, et need kodust eemaloleku päevad, kui ei saa täpselt kava järgida, langevad tihti kokku ka sellega, kui ma ei saa trenni teha (ütleme ausalt – kui ma ei tee trenni) – seega on õhtuks olemine veel topelt raskem. Ning mingil kummalisel kombel on see kuidagi omavahel seotud – mida kiiremad päevad ja vahelejäänud trenne, seda lihtsam on söögiga murdumine (niimoodi ütles vist Joel Ostrat oma Fitlapi tagasisides).

Sel nädalavahetusel oli mul mitu põhjust üritada kavasse jääda. Eelmisel nädalal oli juba olnud mitu nn patutoidukorda ja tundsin, et lihtsalt ei taha nädalavahetust ka rappa lasta. Reede hommikuks oli ka kaalule mitusada grammi juurde tiksunud (ma tõesti ei jälgi neid gramme nii kullipilgul, aga selle nädala plaanis jäi lihtsalt silma). Lisaks tundsin, et nii kõrini on kuidagi nendest nädalavahetuste libastumistest (jällegi lause blogist, Kati oma vist oli), neile järgnevast kehvast enese- ja raskustundest. Ja kuidas see ometi on võimalik, et ma seni tõesti ühtegi nädalavahetust pole seda suutnud?? Väljakutse endale, nagu ütles üks blogipidaja, kes hiljuti alustas nö uuesti just nädalavahetusel. Tema edukast nädalavahetusest tol korral sain ka innustust. Nii tubli neiu! See vist oli Merili A, aga vabandust, kui eksin – ma ajan teid mõttes sassi vahel teise neiuga, kellel need toredad motivatsioonipurgid on 🙂 Igal juhul, blogikirjutajad, teadke, et te annate oma tublidusega teistelegi inspiratsiooni, isegi kui sellest kõva häälega ei räägita 🙂

Kummaline on, et ma nii pikalt pean arutlema, MIKS ma üldse otsustasin proovida nädalavahetuse kavas läbida. See peaks ju olema loogiline, õige, kindlasti mitte vabandusi vajav tegutsemisviis 🙂 Aga kuna mul seni pole seda õnnestunud (ega ehk isegi soovinud?), siis minu jaoks see tavapärane käitumine pole. Läks juhtumisi sedasi, et sel nädalavahetusel oli meil perega igasugu ettevõtmisi plaanis, aga kui juba otsus tehtud sai, tuli proovida! Reedese prepi tulemusel sai mul ette valmistatud 2 portsu suvikõrvitsapannkooke (seekord pigem –plaadikooki) ning 2 portsu kaerahelbeküpsiseid (kombineerisin odrakaraski retseptiga ja nipitasin natuke, sain sellised toredad pätsikesed :))

Laupäeva hommikul sõin kaerakliiputru, aga siis läksime välja ja teades, et päev läheb pikaks, olin lõunasöögi kaasa pakkinud. Ja niimoodi juhtuski see, et kui mees Palamuse laada toidualal endale šašlõkiprae nõutas, võtsin mina oma karbikesed välja ja hakkasin oma Fitlapi pirukaid nosima 🙂 Tunne oli ülihea ja ainus asi, mida ma sealt kohapealt soovinud oleks – grill-lõhega praad – ei jäänud (õnneks) silma.

Laupäev õhtuni päris kavas siiski ei läinud, kohapeal sõime perega jäätist (ei põe üldse seepärast) ja ka kodus sai üht-teist laadakraami maitstud, kuigi põhisöögiks jäi eelmisel päeval tehtud FL lõhesupp. Kokkuvõttes, mitte kavajärgne, aga samas OK päev. Lisapunkt endale vähemalt üritamise eest 🙂

Pühapäev möödus rattasõidu tähe all, õigemini käisime lastega mehe sõidule kaasa elamas. Minu suurüritustel osalemine piirdub seni mõne 10km kepikõnni distantsiga aastate jooksul. Kuid mulle meeldib ka kaasa elada neile osalejatele ja see (eriti enne starti) üleval hõljuv sportlik vaim ei saa kuidagi külmaks jätta. Suurem tüdruk läbis laupäeval ka kõige pisemate sõidu. Kevadel käisin temaga lasteürituse rajal enne jooksumaratoni. Seekord käis mees kaasas – leppisime kokku, et mis lastesse puutub, siis ta võtab ratta-alad enda kanda, minu ampluaaks jäävad siis jooksuteemad 🙂

Kuna pühapäeval toidukohti teele ei jäänud, oli karbitamine lihtne, õhtusöögiks tegin kahe juustu pastat, millest kujunes seekord küll kolme juustu pasta. Peale sauna lubasin ühe light siidri, mis rohelise päeva küll ära rikkus, aga samas lihtsalt tundsin, et oli selline soov.

Kokkuvõttes jäi siis nädalavahetus mitte-päris-aga-enam-vähem kavasse ja esmaspäeval sain kohe preemia kätte – kaalunumber taas õige ja enesetunne väga hea. Hea on teada, et ka kodust eemal olles võin kavasse jääda kui soovin. Ma kindlasti tahan ette võtta selle päris rohelise nädalavahetuse ka peagi. Keiu kirjutas, et kui ühegi (parem juba 2-3) nädalavahetuse saab kavas oldud, on see nagu pudelikaelast ülesaamine ning edaspidi on juba lihtsam, tekib harjumus ja hasart. Ma juba tundsin seda hasarti natuke seekord 😉

Aga mitte sel nädalal. Sel nädalal tähistan hoopis oma sünnipäeva 🙂 Ma küll ei plaani toidulaua mõttes päris hulluks minna selle vabandusega, kuid samas mõned korrad ilmselt kavas näpuga järge ei aja. Tegelikult on hoopis põnevam väljakutse ilma kaalumata õigesti valida ja hoiduda üle pingutamast. Kuid üht ma luban endale kindlasti – leidsin Tartus koha, kus menüüs on šokolaadi fondant. Vaatame üle, kas on selline nagu peab ja kujutame ette, mida Pete ja Manu sellest arvaks 🙂

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Carmen Rac
29990 lugemist / 38 fänni
Minust

Olen Fitlapi abil langetanud 14 kg ja alates 2016.a. augustist katsun tulemust hoida - olen kaalu säilitaja.The story continues :)

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Loomulikult selle imelise asenduste süsteemi tõttu - piisavalt leidlikkust ja ühestki lemmiktoidust ei pea loobuma.Ning ükskõik kus uut põnevat retsepti nähes saab peaaegu alati leida võimaluse seda Fitlap-is järgi katsetada.Lisaks kui pea tühi, ei pea iialgi mõtlema - Mida täna küll süüa teha?? Võtame lihtsalt, mis programm ette "viskab" ja mure murtud :)

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva