3 päeva toitumiskava Proovi tasuta!
Sulge

Küsi ja sulle antakse… Räägi ära ja hakkab kergem!

Jaa, ma vist ei saanudki hästi aru, et asi kisub tõsiseks, enne kui selle eile mustvalgel ka kirja panin. Aitäh kommenteerijatele, eriti teile, Helenid 🙂 Ma olin üsna kindel, et ei tee seda liigutust enne kuu lõppu, üpris kindel, et see ei juhtu vähemalt enne nädala lõppu ning täiesti kindel, et mitte enne tänast. Aga peale kirjutamist saabus minuni nagu mingi selgus lausa ja kommentaaride tuules tegin selle kliki kohe keset eilset päeva ära, ei mingit (enda) kaalumist ega midagi. Niiet eilsed õhtu- ja hiline õhtusöök juba olid tavanormiga (armas väljend on ühel blogijal hilise õhtusöögi kohta – ööoode 🙂 )

Nendeks olid roheline salat muna ja soolaforelliga ("Suitsuforelli ja munaga täidetud avokaadod"est, kust sai hunniku hapukoort peale) ja "Kamavaht pohladega", millest jällegi kumbki minu 50 uue proovitud Fitlapi originaalretsepti ridu ei täienda. Aga kõige tähtsam, et sai kaloraažiga rahu majja ja vaatab siis, mis see kaalunumber teeb. Stardikoht on täna hommikul fikseeritud 😉

Mul tuli ühe FB küsimuse peale ka meelde see, millest unustasin eile kirjutada. Söögiajad. Viimasel ajal olen jälle märganud enda juures ühte muutust vist (ma ei tea, kas see on muutus, võibolla ma lihtsalt ei teadnud sellest varem) – olen seni raiunud, et regulaarsed 4h söögivahed toimivad mul kõige paremini. Samal ajal seejuures üritanud lõunasööki edasi lükata, et ei jääks liiga suurt vahet selle ja õhtusöögi vahele. Ühesõnaga, endine variant: hommikusöök ~8-8:30 paiku, lõuna 13-13:30, õhtu 18. Selliste kellaaegade puhul läheb pärastlõunal tunne üsna hõredaks ja olen ka harrastanud (poole) HÕ söömist seal vahepeal.

Viimasel ajal aga olin päevakava tõttu sunnitud sööma lõunat varem (11:30-12 paiku) ja märkasin, et huvitaval kombel püsib siis kõht hoopis kauem täis? Ideaalne, kui sain õhtusöögi seejärel tarbida tõesti juba 16-16:30 paiku, aga isegi kui see jäi tavapärasele ajale peale 18, ei olnud vahepeal nii suurt tühja kõhu tunnet, kui hilisema lõunasöögi puhul. Ühesõnaga, minu kõht püsib õhtusöögini kauem täis, kui päeva kahe esimese söögi vahe on pigem väiksem võrreldes sellega, kui lõunasöök on hilisem, aga õhtusöögini vähem aega (kui väiksem on päeva kahe keskmise söögi vahe). See ei kõla nüüd üldse loogiliselt, aga võibolla mingi teema tõesti on selle taga, et kere hommikul -(enne)lõunal korralikult täis toppida 🙂

Täna oli hommikuks "Puder banaani ja piimaga", lõunaks on hernesupp ("Hakklihasupist"). Hilisemad toidud on veel mõtlemata, see on viimase aja suureks miinuseks mul – tean ju kindlalt, et saan midagi nagunii valmis vehitud ega planeeri ette, aga tegelikult tunneksin läbimõeldud menüüga end paremini. Proovin jälle selle jaoks aega võtma hakata.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab saleneda ja saavutada unistuste vormi. Saad ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod