141451 kasutajat 557 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Koos Fitlapiga suveks saledaks - 3 kuud 18,99 €

Kuidas "maal" hakkama saada


Tihti küsitakse, kuidas kava jälgides saada hakkama kodust väljas olles, näiteks külastades (vana)vanemaid. Või siis kurdetakse, et see õnnestunud pole. Seoses naiste hiljutiste söögijuttudega, mõtlesin ise korraks üles võtta selle teema, kuna olen enda jaoks teatud nipid töötama saanud. Üldse nende söögipostitustega seoses, ma olen ka plaaninud sarnast blogide "sarja", aga veidi teise nurga alt – tahaks koondada kergelt näpuvahelt söödavad toidud, head külmad lõunad karbis kaasa võtmiseks, sama soojendamiseks jne Ja siis olen veel paari asja mõelnud, mis selliste retseptide nn koondamisega seondub, aga kõike ei saa ka nüüd ära reeta ühes postituses, mis siiski veidi muust kõneleb 🙂
Niisiis – kuidas vanaemad "üle elada" (ma loodan väga, et kõver huumor selles lauses on ikka tabatav ja mitte eriti mage 🙂

KAVAJÄRGSELT MAAL 2 ÖÖD

See on üsna tavaline kombinatsioon minu jaoks, kui juba maalesõit ette saab võetud ja enda meetodist olen FB grupis ka kirjutanud, aga olgu see siin siis uuesti kirjas.

Sageli kestab maaleminek pika nädalavahetuse ehk kaks ööd. Olen aru saanud, et kuigi (nii minu kui mehe) vanemate juures on mul võimalus ise toitu valmistada, on mul lihtsam, kui oma toidukorrad ette planeerin/valmistan.

1. päev

Hommikusöök – kodus.
Lõunasöök – Kui sõit jääb lõunaajale, teen lõunaks tee peale kaasa midagi näpu vahelt söödavat (enamasti vaesed rüütlid, kasutan ka võikugrilli vahelt läbi käinud tortillasid, kus kogu täidis ilusti sees püsib).
Õhtusöök – soojendan kaasa võetud kavajärgse toiduportsu.
Hiline õhtusöök – midagi lihtsalt kohapeal kokku "keeratavat" – puuvili pähklitega, kohupiimakreem lisanditega (minul ongi tavaliselt profeel lisanditega). Mõnikord kaalun isegi need kodus karbikesse valmis.

2. päev

Hommikusöök – kavajärgne puder, mille valmistan kohapeal.
Lõuna/-õhtusöök – maalesõidu aja peale planeerin kindlasti patutoidukorra, üks kavaväline suurem söömaaeg ühiselt teistega. Ühiselt all pean silmas sama sööki, mitte sama aega – ka neid teisi sööke, mis mul enda kava järgi on, söön enamasti ikka teistega koos, mitte kuskil üksi nurgas.
Hiline õhtusöök –  võtan eesmärgiks teise päeva õhtueinega kavasse tagasi saada (nt puuvili ja pähklid)

3. päev

Hommikusöök – tamtaraaa! Puder! 🙂
Lõunasöök – lõunaaja peale jääb tavaliselt juba kojusõit. Kerge eine lõunaks sinna kaasa – nt batoon pähklitega.

Kogu nädalavahetuseks vajalik:
KAASA VÕTTA: (1.päeva lõunasöök), 1.päeva õhtusöök
KAASA OSTA: kohupiimakreem, kodujuust, banaan, pähklid, batoon.
KOHAPEALT "LAENAN": pudruhelbed, piim

…Ja olengi minimaalsete "kahjudega" jälle kodus!

VARIANT 2 – päev võõrsil

Lisan veel teise variandi päevast, kui olen otsustanud natuke rohkem mässata ja olemasolevate toitudega ühilduda. Näide on pärit ühe hiljutise maalesõidu esimesest päevast:
Hommikusöök: kuna plaanis oli minna nii varakult kui võimalik, võtsin näpuvahelt söödava toidu teele kaasa.
Lõunasöök: lõunaks on tavaliselt kohapeal juba midagi valmistatud, enamasti kartul-kaste, kotletid vm Nagu keegi hiljuti FB-s mainis, on ka minu jaoks sellisel puhul üks väga lihtne lahendus – "Värske kartul kodujuustusalatiga". Õiges koguses kartuliports mõnusa hapukoore-kodujuustu-rohelise sibula kastme ning hapukurgiga on suurepärane lõunasöök, mille koostisosad tavaliselt maal kõik kohe ka võtta on.
Õhtusöök – tavaliselt patukas, aga sel korral oli kohapeal plaanis kartulisalat, mida hakkides kaalusin imekähku enda portsukese eraldi kaussi (võiks muidugi terve salati Fitlapi järgi teha, aga ütleme ausalt, et kolme pere jaoks hakkab sellest singist kahju ja suure salati sisse läheb siiski mingi odavam lihavärk ja kaste kipub neil ikka majoneesiga olema).
Hiline õhtusöök – ikka kohupiimakreem lisanditega.
Planeerides seda päeva, olin toidu poolelt kaasa olin ostnud singi, kohupiimakreemi, banaani ja seemned.

Konkreetne päev nägi mul tol korral lõpuks välja selline:

Asja võti – keda see ikka üllatab… PLANEERIMINE 🙂 Nagu kõiges, mis Fitlappi puutub. Mulle tundub, et paljudel rikub need maalkäigud ära asjaolu, et kohapeal pole toiduaineid, millest meile sobiva eine saaks valmistada. Kui enne minekut oma toidukorrad kiirelt läbi mõelda, saab seda vältida ja vajaliku ise kaasa haarata. Minul on nö mõlemal maal olemas toidukaal, sest kaaluda ma toitu seal vähemalt osaliselt soovin ja võimalus selleks peab olema.
Kolmas asi, mis paljudele võib ehk kõige raskem olla, on muidugi see üleüldine teistest toiduga irdumine. Kodus pereliikmetega võib see tavaline/harjumuspärane olla ja enamasti ehk toidud ka samad, aga laiemas sugulasteringis peab mõnele ikka oma tegevust põhjendama ja see võib tekitada ebamugavust. Eks minulgi seda seletamist jätkub, aga enamasti üritan kuidagi huumoriga need momendid üle elada ja teema kuhugi mujale juhatada.

Minu jaoks on maal olles palju keerulisem (piinlikum… 😀 ) selgitada, miks ma oma toitudest pilti teen 🙂 Ausalt öeldes üritan need enamasti kuidagi salaja ära teha, jättes mulje, nagu samal ajal midagi telefonist kontrollin 😀 Ma lihtsalt ei ole ise iialgi varem enne Fitlappimist ja neid fotoväljakutseid tundnud vajadust oma toiduportse pildistada ja natuke isegi muianud nende inimeste üle, kes väljas süües silma jäävad sellega, et toidu lauda saabudes seda sööma ei hakka, vaid mõned minutid oma taldriku pildistamisele kulutavad 😉

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Carmen Rac
52248 lugemist / 53 fänni
Minust

Olen Fitlapi abil langetanud 14 kg ja alates 2016.a. augustist katsun tulemust hoida - olen kaalu säilitaja.The story continues :)

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Sest olles end kurssi viinud selle toitumiskava koostamise põhimõtetega, olen kindel, et toidulaud on mitmekesine, tervislik ja maitsev. Paar korda nädalas aja võtmine päevamenüüde ülevaatamiseks säästab energiat igapäevase peamurdmise arvelt, mida küll nüüd süüa teha. Ning kui toidukorrad läbi mõeldud, kulub poeski söögile veidi vähem, ära jäävad ka impulsiivsed ostud. Rääkimata imelisest asenduste ja retseptide vahetamise süsteemist ning sellest, et Fitlapi abil olen saanud elu parimasse vormi.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Fitlapi toitumiskava on hea lahendus vapustava vormi saavutamiseks? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva

Arrow right Arrow bottom