Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Klubiparadiis

Eelmise postituse lõpus mainisin, et võitsin 30-päevase MyFitnessi vabapääsme ja sel nädalal saigi aeg seal käima lükatud. Veidi suure hooga vist küll, sest tunnen, et kolm klubitrenni (kolme jooksu vahele) nädalas on minu jaoks ikka liiast, isegi kui üks neist on leebe rütmiga Bodybalance ja viimane …Barre Fitness. See treening, kuhu täna hommikul spontaanselt minna otsustasin, jättis mulle ikka erilise elamuse 🙂 Tegu on nimelt üldkehalise treeninguga, mille liigutused ja harjutused on inspireeritud …balletist 🙂

Iseenesest olin varemgi balletile põhinevaid treeninguid natuke piilunud, kuna on ju ilmselge, et sellega tegelevad inimesed on väga heas lihaselises vormis ning miks mitte tutvuda veidi harjutustega, mis nende treeningprogrammi kuuluvad. Igal juhul, leides sellise valiku MyFitnessi pakutust, otsustasin ikka ka laupäeva hommikul sammud klubisse sättida. Mõnes mõttes mul isegi vedas, sest neljast tunnis olnud inimesest kolm olid sarnaselt minule selles trennis esimest korda.

No mis ma oskan ütleda 🙂 Tegelikult oleksin ma ju võinud endale teadvustada, et graatsilisuse astmelt olen mina üks paras puuhobune. Võiksin isegi öelda, et minu liigutused mõjusid ehk visuaalselt paremini just veidi suuremas kaalus, kui olin natuke pehmem ja ümaram. Nüüd olen kehalt pikk, kandiline ja nurgeline ja kohmakus tundub olevat korrutunud viiega 🙂 Ma pole lihtsalt kunagi olnud selline girly-girl, juba lapsena ronisin tennistega puu otsas, kui teised ema kontsakingi proovisid ja üksteisele patse punusid. Ja nii on siiamaani, kuigi lisan igaks juhuks asjaolu, et sellest hoolimata kleidid, seelikud ja kontsakingad mulle tänasel päeval meeldivad 🙂

See selleks, igal juhul jään väga sooja südamega meenutama tänast meeleolukalt möödunud treeningtundi. Tegin püüdlikult kõik plieed ja muud prantsusepärase nimetusega asendid kaasa ja vahepeal, kui juhendaja uusi liigutusi selgitas, jälgisin tema imelist kehahoidu ja üritasin kõik nüansid sellest meelde jätta, et ise järgi teha. Põhiosa viimase harjutusena, kui kõik korraga diagonaalis üle saali pidime hüplema, jalgadega vaheldumisi "pääsukese" sarnast asendit võttes, tuli ikka naer ka peale 🙂 Sain lihtsalt aru, kuidas see ülimõnusa meeleoluga möödunud ja tõsiselt higistama ajav trenn polnud ikka *üldse* minu teema 🙂

Kokkuvõttes – vähetõenäoline, et ma Barre Fitnessisse uuesti satuks. KUIGI ainsa pikema olija lõdvalt võetud spagaat venituse ajal pani mõtlema, milleni sellega tegelemisel jõuda võiks. Ja kuklas koputab siiani mõtteke, et arvestades, milliseid lihaseid ma trenni ajal tunnetasin ja siiani järjest valusamad tunduvad – kas mitte SEE treening oma lugematutes nurkades jalatõstete ja detailitäpsete asenditega pole mitte saladus, millega saada jalad parimasse võimalikku vormi üldse (eriti need kurikuulsad reite siseküljed)… Jah, jääb VÄHEtõenäoline, mitte EBAtõenäoline! 🙂



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse