122394 kasutajat 516 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Aeg rääkida rehvidest


Nii head fitlappijad-autojuhid, kuidas talverehvidega lood? 1.detsember ootab! 🙂

Ma tegelikult ei plaaninud üldse NENDEST rehvidest rääkida. Vaid sellest, kui rõõmsa tujuga ma eile magama läksin. Kes seda küll arvata oskaks, et mingid rehvid selle põhjuseks oli 🙂

Ma nimelt allusin Laura blogi üleskutsele (jälle mitte SEE Laura, vaid meie Laura ikka 🙂 ) minna tema rehvitrenni (mitte TEMA trenni, aga sinna, kus ta käib.. kas juba tüütab ära see täpsustamine? 😀 ) Tegelikult olin juba ammu tahtnud sinna minna, just Laura juttude pärast. Meenutan siis üht tema blogi, kus täpsemalt kirjeldas, millega tegemist: https://www.fitlap.ee/blogi/kasutaja/teekond/corsagym-tyre-trenn-pildid-videod/ Lühidalt – tegu treeninguga, kus pidevalt kasutuses abivahendina 8-kilone autorehv.

Kuna Laura minu meelest siin üks kõvemaid sportlasi ja see trenn juba tema hinnangul üsna intensiivne on, oli teatav närv ikka sees. Mina ju pusin ainult omaette ja kodus. No suvel katsetasin kuu aega klubitrenne, kui priipääsme võitsin, aga muidu oma PiYo-d, Lumowell jm mida head Youtube-st leiab, alustades muidugi meie enda Fitlapi videotest. Kas koduse võimlemisega, nagu ma seda nimetan, on üldse intensiivsemasse klubitrenni asja?

Proovilepanek eilses trennis kinnitas mulle, et on ikka küll. Jaksasin pea kõik kenasti kaasa teha ja lõpus (võimalik, et trennikaaslaste nördimuseks 🙂 ) kauplesin treenerilt veel ühe lisaloo ("maasika") ka välja 😀 Saan aru, et trennis oli päris mitu uut nägu ja kuna juttu ei olnud, siis jäi huvitama, et kas mõni peale minu ka siit Laura blogi mahitusel sinna sattus? 🙂

Omalt poolt "reklaamiksin" veidi viimati avastatud Lumowell treeninguid youtube-st. "Teeme nii, nagu suur nuku teeb!", ütleb mu suurem laps, kui üks neist videotest käima läheb 🙂 Seal nimelt juhendab harjutusi graafiliselt kujutatud naisterahvas. Taustatekst on selline neutraalne ja kes vajab reaalse inimese otsest lähenemist ja tagant utsitamist, sellele ilmselt need videod ei sobi. Aga minule on selle kanali videod meeldima hakanud just seetõttu, et keegi mulle päriselt läbi ekraani siis tuppa ei trügi 🙂 Ja samas taustatekst on tõesti väga asjalik, kirjeldab lihtsalt, millele harjutust tehes tähelepanu pöörata ja samuti on näidatud kergem versioon igast harjutusest. Lumowell kanalil on hästi palju erinevaid ja erineva pikkusega treeninguid, lühim algab juba 5 minutist. Tavaliselt kombineerin kaks või kolm videot umbes pooletunniseks võimlemiseks, kuigi seal on ka olemas selle pikkusega ning ka tunniseid ja isegi pikemaid trenne, ma lihtsalt olen ainult väikse osa jõudnud läbi vaadata/teha.

Tegelikult ma tean, et olen saanud oma koduste trennidega üsna heasse vormi, aga aeg-ajalt on sellele nagu mingit välist kinnitust vaja. Näiteks suured peeglid rühmatrenni saalis, kus nägin trenni ajal oma õlgu-käsi ja imestasin, et kas need tõesti minu omad? No olid lihased, olid 🙂

Ma pole siin tegelikult kirjutanud ka kehakoostise analüüsist, mille tegin eelmisel kuul. Siis oli aasta möödunud esimesest analüüsist ja selle aasta jooksul olin enda kohta kõvasti (lihas)trenni teinud. Samas kaalu sain normi piiridesse juba enne eelmist kehaanalüüsi. Uudishimu oli suur, kui palju siis nüüd lihast juurde ka tulnud. Selgus, et… ei olegi 😀 Rasva% oli veidi isegi tõusnud (23,2 % -lt 25,1 peale), kuid seda võis mõjutada (loogiliselt võttes mõjutabki) ka see, et aparaadi laserkiir sel korral minu pikkuse 2 cm lühemaks mõõtis 🙂 Nüüdseks olin ka aparaadi arvates mulle endale teadaolevale 176 cm-le vastava pikkusega 🙂

Aga minu numbrite kohta ütles kommenteeriv treener, et selliseid numbreid ajavad NEED (viitas kõrvalolevale jõusaalile) seal taga ja "Mida iganes teete, tehke edasi, kuidas iganes sööte, sööge edasi!" Seda viimast oli eriti hea kuulda 🙂

Kahjuks päris sama "iganest", mida seni tegin, hetkel jätkata ei saa. Pean silmas jooksmist, mis aprillist alates minu liikumise oluliseks osaks. Vahepeal olin jälle nohu-köha tõttu rajalt maas ning olen koguaeg plaaninud naasta. Aga asi selles, et kuigi riietus mul nüüd olemas, siis päris talve jooksujalatseid ei ole plaaninud hankida. Kõige tähtsam nende juures (nagu aru saan, aga võibolla ka mitte) on korralik muster ja libedataluvus, mina oma aruga arvasin, et kui jooksen lahti aetud (kõnni)teel, siis pole see oluline. Täna väljas sain aru, et lumeta ja puhas tee võib olla vägagi ohtlikult libe ja tavalise jalatsiga seal küll ei jookse. Kuna mind nüüd juba kaks korda selle sügise jooksul on kerge külmetus tabanud, siis tundub, et ma vist väga hästi jahedas jooksmist ka ei talu (samas ei pruugi seost olla ja olen valmis veel korra proovima).

Ühesõnaga, näis, mis sellega saab!

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Carmen Rac
33153 lugemist / 40 fänni
Minust

Olen Fitlapi abil langetanud 14 kg ja alates 2016.a. augustist katsun tulemust hoida - olen kaalu säilitaja.The story continues :)

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

Sest olles end kurssi viinud selle toitumiskava koostamise põhimõtetega, olen kindel, et toidulaud on mitmekesine, tervislik ja maitsev. Paar korda nädalas aja võtmine päevamenüüde ülevaatamiseks säästab energiat igapäevase peamurdmise arvelt, mida küll nüüd süüa teha. Ning kui toidukorrad läbi mõeldud, kulub poeski söögile veidi vähem, ära jäävad ka impulsiivsed ostud. Rääkimata imelisest asenduste ja retseptide vahetamise süsteemist ning sellest, et Fitlapi abil olen saanud elu parimasse vormi.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva