Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Aastalõpu masterplaan

Viimasel ajal on siin kombeks uut blogi alustades viidata eelnevale kirjutisele ja lisada kommentaare. Minagi pean avaldama kahjutunnet, et jätsin vist eelmisel korral jalgsi vs autoga lõunal käimisest kirjutades endast täiesti vale mulje 🙂 Ma olen nimelt muidu kõva jalgsikäija ja eelistan seda liikumisviisi alati, kui võimalust ja aega on. Käin naudinguga maha kilomeetreid. Aga just see tööpäeva keskel lõunale minek jalgsi tundus seni välistatud, kuna paistis olevat üüratu ajakulu. Niisiis oli see avastus minu jaoks … [targemad mõtlevad siia mõne kuulsa avastuse ajaloost] vääriline, et ma ei kaota jalgsi minnes tegelikult suurt midagi.

Aga muidu jalgsi käin ja meeldib 🙂

Aega kipub sügisel ikkagi kuidagi ülimalt väheks jääma. Palgatöö võtab oma, lasteaeda naasjad vajavad tuge päevarutiini karmistumisel, köögi- ja aiatoimetustest rääkimata.
…Jah, ma elan korteris 🙂 Aga lisaks on rohkem kui üks majapidamist, mille sügistöödel kaasa löön.
Olnud on ka paar sügisüritust ja -pidu, mis võtavad ka oma osa. Pidulikul üritusel tunnete fitlapitaja ära alatise aksessuaari pulsikella järgi 🙂

*See on siiski kodus kleidi proovimise ajal tehtud ülesvõte ja peole panin viisakama ajanäitaja käe peale 🙂

Selle kõige kõrval jäi trenn vahepeal ebakorrapäraseks ja tahaplaanile. Siiski on selle liigutamisega nii, et kui juba maitse suhu saadud, siis pikemaks ajaks diivanile vedelema ei suuda jääda. Teatud trennipuhkus on muidugi aeg-ajalt omal kohal. Aga kui see kestab kauem kui murdepunkt (igaühel erinev), siis ikka hakkab vaikselt kripeldama.

Arvestades asjaolusid, tegin järgmise otsuse – aasta lõpuni teen trenni iga päev.  

Hoidke oma suksusid – mõeldud on 10-15 minulist lühitrenni (ma nimetan neid mikrovõimlemisteks 🙂
Aga plaanin seda teha tõesti iga päev kuni aasta lõpuni. Olen selleks endale salvestanud palju vastava pikkusega videosid youtube-ist. Kuna mina vajan isegi sellisel määral võimlemise jaoks korrapärast plaani, siis olen need videod jaganud nelja gruppi ja teen ühel päeval kõhulihastele, siis jalapäev, kerepäev, kätepäev. Tegu on enamasti oma keharaskustel harjutustega, kätepäeval abiks hantlid.

Lisaks olen veel adopteerinud uued hambapesuharjumused – hommikuse toimingu ajal teen harjutusi reitele ning õhtul seistes kõhulihaseid 🙂 Mugandades viimasel ajal palju kasutust leidnud fraasi heade suhete ja figuuri ühisest saladusest, saan omalt poolt viidata hammaste ja puusaümbermõõdu seosele – kuigi magus ei ole kasulik kummalegi, aitavad õiged hambapesuvõtted mõlema korrashoiule kaasa 🙂

Ilmselt on mu mikrovõimlemiste näol tegu olematu asjaga suurema trennitaja jaoks, aga mulle tundub, et mu vaimu jaoks oli hetkel vaja võtta taoline plaan, millest on mõõdukal määral füüsilist kasu ja mille läbiviimises võin 100%-lähedaselt kindel olla. Tulemuste poolelt olen seni hakkama saanud nii ämma sünnipäeval kui väliskomandeeringus käies. Ma ei oska öelda, kas see ka visuaalsele pildile või kaalule mõju avaldab. Võibolla mu silmad petavad mind, aga harjutusi olen teinud umbes kaks nädalat ja mulle tundub küll, et peegelpilt on parem.
Muidugi, fantaasiamaailmaga on mul ka muidu kõik hästi 😉 Aga kui nimetame seda hoopis moodsalt visualiseerimiseks, siis ongi kõik täpselt nii kui peab!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod