Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

22 viimane taks?

Kaks nädalat tagasi kirjutasin oma plaanist 1-2 kiloga taas hüvasti jätta ning eesmärgiks kaalul oma numbrit näha sai pandud 22.märts. Olin selle saavutuses üsna kindel, aga juhtuma hakkas midagi kummalist. Ma ei mäletagi, millal mul enne (langetamise ajal) niimoodi on olnud, et iga päev kaalul TÄPSELT sama number on. No tõesti täpselt sama, (100) grammi pealt. Igal juhul polnud eelmise nädala lõpuks see veel kriipsugi muutunud ja eesmärgi saavutamine hakkas sattuma kahtluse alla.

Täna (või ole see eile?) nägin siiski -100g väiksemat numbrit 🙂 Asi on natuke naeruväärne, kuigi millalgi pidin ju minagi sellele kurikuulsale platoole sattuma (eks neid aegu on ilmselt varemgi olnud, aga kuna mul enamasti pole kombeks igapäevaselt kaaluda, ei torka see nii silma). Samas see pole mind üllatanud, sest enesetunne on viimasel ajal täpselt numbrile vastav – nagu kogu keha oleks üles paistetanud kuidagi. Eilne hommik samas tõi osaliselt ka selguse, mida kinnitas pilk kalendrisse – SEE aeg kuust ju! Karolini blogi juures oli juttu, et kuigi mul pole enamasti päevade ajal probleeme oma isude ohjeldamisega, mille üle siin vahel kurdetakse, siis ajutine kaalutõus kaasneb nendega peaaegu alati. Ainult et tavaliselt järgnes päevadele jällegi kaalulangus, mis eelmisel korral ära jäi ja kaal jäigi ülespoole rippuma…

Tegelikult ma muidugi ei tea, mis jääb lõplikuks homseks tulemuseks, millest edasi minna. Loodan siiski homme juba väiksemat numbrit näha, sest need kinni hoitud veed peaksid vabanema hakkama, olen söönud kenasti JA viimase nelja päeva jooksul juba kaks korda jooksmas saanud käia! 🙂 Kevade ametlik saabumine ja igapäevaselt piiluv päike on mind innustanud ning loodan, et minimaalselt kaks jooksu nädalas saab peagi jälle harjumuseks.

Olenemata kaalunumbrist on viimane nädal kogu kaaluprojekti juures siiski kasuks tulnud, sest olen oma olukorda palju analüüsinud (nii naljakas oli sarnast eneseanalüüsi näha Matilda postituses) 🙂 Oma 5-kilo-blogis ma detailselt mõtisklema ei hakanud, aga kõrva taha jäi Ennikese märkus, et talvel kipub tihti kaal kiloke-paar kõrgem olema, millest läks mõttelend edasi tõdemuseni, et minu elustiil ju oluliselt muutus sel talvel. Tavalistest päevastest tegevustest ei tule enam pulsikella poolt pakutud päevaaktiivsus täis, samas varem kui lihtsalt kahe lapsega kodune olin, täitus see enamasti hiliseks pärastlõunaks! Kui hakkasin toona üldse kellal seda jälgima, siis algul kahtlesin isegi kella näitudes ja mõnel korral sai lausa ära loetud sammud elutoast tualetti ning neid kella näiduga võrreldud 🙂 Aga tundub, et näitas siiski õigesti, sest tõsi ta on, et lastega kodus olles on vahel nii, et õhtul mehe töölt saabudes korraks diivanile lehte lugema istudes saab tõdeda, et see on esimene kord päeva jooksul üldse istuda 🙂 Praegu siis, vastupidiselt, istun vahel suurema osa päevast kontorilaua taga – õnneks tuleb mul ette küllalt palju ka teistsuguseid tööpäevasid.

Ühtlasi on tööellu sukeldumine mõjutanud minu trennis käimist/võimlemist, kahandades tublisti aega ja jaksu selleks. Niiet pisikese kaalutõusu põhjuseid ei tule sugugi kaugelt otsida – küll aga on naljakas, kui kiirelt mul ununevad iseenda plaanid selle tõkestamiseks. Olin ju lubanud, et muudan vajadusel harjumust ka trennivabal päeval hilisõhtuks täistoidukord süüa. Kas ma olen siis seda teinud? Muidugi mitte, aeg-ajalt see küll meenus, aga tõsiselt alles nüüd, kui Matilda blogist lugesin sarnast asja.

Mõtlen selle üle uuesti, kui homme saab kahe nädala tulemustele hinnangu anda. Tegelikult ma ei tahaks seda muuta, sest ei tunne, et sööki liialt palju oleks 🙂 Aga kaalu langetamisel tulebki ju piirata ometi ja natuke peab kõht ka tühjaks jääma (taas asjaolu, mis meelest minema kipub 🙂 )

Lõpetuseks tervitused Karolinile. Ülimalt sümpaatne on lugeda, kuidas sa ettevaatavalt planeerid aega, kui säilitamise ette saab võtta ja seda, et kirjutised minu "hoiatavast näitest" kellelegi abiks on 🙂 See on täiesti tõsi, et igaüks proovib omal moel ja peab endale sobiva meetodi leidma.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse