Superdiil enne uut disaini! Osta kohe!
Sulge
Uue disaini tulekuni on jäänud:

Kui palju ma puhkusel Fitlappi petsin…

Nii dramaatiline pealkiri, nagu naisele kohane. : D

Tegelikult polnud asi üldsegi nii hull, aga siiski veidi patustamist ikka tuli ette. Esmaspäeval sõitsime siis pealinna puhkama. Maakad ikka käivad linnas puhkamas ju. Igatahes otsustasin, et katsun ikka kavas püsida suurema osa ajast ning peast täitsa hulluks ei lähe. Lisaks sellele olin mõelnud, et toite kaasa ei tee, isegi esimeseks päevaks ning proovin teisiti hakkama saada. Seda juba selleks, et näidata, kui lihtsaks tegelikult Fitlap meile selle asja ikkagi teinud on. Hommikul tegin Inglise hommikusöögi, aga võtsin teise retsepti, sest tahtsin seda peekoniga, tegin vajalikud asendused ja saingi põhimõtteliselt oma unistuste hommikusöögi.

Lõunasöögi ajaks pidime juba Tallinnas olema ning mõtlesin, kas osta Selverist salat või proovida Circle K Fitlapi salatit. Kuna Selku oma proovitud, siis läks teine variant loosi. Salatit oli minu arvates niiiii suur ports, haha. Ma muidugi sain seda kogust ise kärpida, sest ma ei söö herneid ning see osa põhimõttelisel jäi alles. Salatist nii palju, et minu jaoks oli veidi mage, oleksin soola natukene juurde tahtnud. Selveri oma igatahes ei ületanud. See on mu lemmik poesalat vist üldse. : D

Õhtusöögi osas olin kindlad plaanid juba varem teinud. Isegi ammu enne seda, kui me SPA broneerisime ning see alles mõte oli. Tahtsin kindlasti Poke Bowl Fitlapi kaussi proovida. Ma armastaaaaaan neid kausse, seega mu lootused olid suht kõrged. Tartus meil on Kauss toidukoht, aga seal kahjuks Fitlapi oma pole. Aga see kausss, appiii. Ma sööks seda ilmselt üsna tihti, kui ma elaksin Tallinnas. : D Lihtne, maitsev, kõik oli kuidagi nii paigas. Jäin sellega rahuuuule. Alguses oli mango minu jaoks “hirmutav”, kuna mulle üldiselt magusad elemendid soolase toidu juures ei meeldi, aga see sobis sinna nagu kirss tordile.

Hiliseks õhtusöögiks ostsin Selverist uut mangoga magustoitu. Banaani oma olin juba varasemalt proovinud, aga tuleb tunnistada, et mango oma meeldib mulle rohkem. Mõlemad magustoidud on selles osas minu maitsele, et nad ei ole üleliia magusad. Ma alguses arvasin, et raudselt banaani oma meeldib rohkem, aga näete, hoopiski vastupidi.

Teise päeva hommikul olin see friik, kes läks hommikusöögile oma kaaluga. : D Eks ma siis seal vaatasin ringi, mida üldse süüa saan ja põhimõtteliselt kõige lihtsam valik oli võileivad ning seda teed ma läksingi. Õnneks ei tekkinud mingit hundiisu ka, et oleks seal krabanud endale kõike kokku. Otsustasin, et olen kavas ning nii tegingi. Kohvile piima veidi näppasin ainult. : D Lõunaks valisin menüüst kanasupi. See küll ei olnud kaalutud, aga toorained olid samad, mis kavas ning kogus tundus mulle ka üsna sarnane. Kui tükk aega kavas olla, siis tegelikult tekib ka mingi silmamõõt. Enam-vähem saad ikka aru, millise koguse süüa võiksid. Nii hea supp oli ka veel ja ODAV! Olgem ausad, see väljas söömine ja valmistoidu ostmine on ikka veidi kulukam, kui ise toorained osta ja süüa teha. Aga vahel võib seda ka endale lubada.

Teise päeva õhtuks oli mul planeeritud patukas. Käisime hiinakas söömas. Hilist õhtusööki endale ei lubanudki, sest see patuka kogus ilmselt ületas kaloraažilt niikuinii mõlemad toidukorrad. : D Aga ei kahetse seda, nii hea oli puhkusel seda hetke nautida, et lihtsalt sõid, mida soovisid ning ei mõelnud kaloraažile ja makrotele. Seda on vahel vaja. Muidugi ma ei piirdunud selle ühe korraga kahjuks. : D Teise päeva hommikul läksin hommikusöögile ka kaaluta, aga midagi hullu ei teinud. Sõin sama, mis eelmisel hommikul. Miski muu ei isutanud eriti miskipärast, valikut küll oli piisavalt. Ühe pannkoogi moosiga sõin ka veel salaja ära. : D Aga kõht oli kuidagi liiga täis pärast. Halasin Keiole muudkui. Lõunasöögiks jõudsime koju juba ning kodus tegin ühe pasta meile, mis oli ilusti kavas ning NIIII hea.

Ülejäänud nädal suutsin kavas püsida ja ahvatlusi vist ei olnudki. Panen veel lõppu siia paar toidupilti, mida see nädal tegin. Igapäevaselt saate neid näha minu instas @c2rool

Nagu näha, siis sain endale ilusad valged supitaldrikud ka ning muidugi on vaja põhimõtteliselt kõike nüüd nende pealt süüa. : D

xoxo

Cärol

Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!

Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!