Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Sport ja toit käsikäes

Mõned minu blogi lugejatest teavad, et olen üks igavene hull trennimutt 🙂 Või noh, mitte väga hull. Viimasel ajal on jäänud ikkagi üks trenn päevas, aga see on siis korralik. Umbes 14 km jooksu või 35km rattasõitu – vahel on kilomeetreid rohkem, aga vähem harva. Näiteks olen ma täna jooksnud 14,3km, mis teeb 25 000 sammu, kalorikulu hetkel (kell 19:30) 2200 kcal. Mõtlesin veel kõndima minna, aga siis otsistasin, et las jääb….. Mitte, et ma poleks jaksanud, aga ma kardan koguaeg, et mu miinuskalaoraaž muutub liiga suureks. 

Olen jätkuvalt kaalulangetus režiimil, aga söön, nagu ikka, +10% kaloraaži järgi. Kaal on püsinud viimane pool aastat 51,5-52,5 peal. Seoses kroonilise haigusege tehtud vereanalüüsist selgus, et veri on täiesti korras ehk siis midagi ei ole üle, midagi ei ole puudu. See on muuseas väga oluline fakt, kuna võtan igapäevaselt 13 tabletti ehk siis olen tegelikult otsast otsani keemiat täis. Usun, et ilus verepilt on otseselt seotud Fitlapiga. Olen olnud siin 1aasta ja 7 kuud. Muidugi on olnud igasuguseid perioode, näiteks jõulude ajal, kui kava jälgimine ei olnud primaarne, kuid põhijoontes olen ikkagi kavas olnud. Ümberringi olevad inimesed muudkui teevad ristküsitlusi, et kas mul juba kõrini ei ole sellest söögi kaalumisest ja siis avaldatakse arvamust, kuidas minusugusel ei ole vaja mingisugust kava jälgida jne. Ma ei tea muidugi, mis see "minusugune" on… Aga mulle Fitlap sobib. See on mu vaimsele tervisele väga palju juurde andnud ja mitte ainult. Olen ka füüsiliselt elu parimas vormis – ma ei usu, et ma kunagi üleüldse oleksin võinud uskuda, et jaksan joosta 14 km järjest….

Aga. On üks aga, mis mind koguaeg painab. See pikaajaline miinuskaloraaž…. Mõtlen, et kas see on jätkusuutlik ja mida see minu kehaga teha võib? Keha ja hingega tegelikult, sest kui üks on katki, on teine ka rivist väljas…. Olen proovinud +20% süüa ja ühe nädala olen proovinud säilitaja koguseid süüa, aga mulle ei mahu sisse. See 20% lihtsalt jääb üle ja läheb bioprügisse, sest see ei mahu mulle sisse. Kuigi ma saan mõistusega aru, et ma ei saa ju ülejäänud elu süüa miinukaloraažiga. Näen lahendusena suurema rasvasisaldusega toiduainete kasutamist, aga kuidagi… hirm on 🙁 On turvaline võtta oma 10% hapukoor, 15% juust ja 4% sink… Sissekäidud rada. Kaal ei tõuse ja ei lange, püsib minu jaoks olulises vahemikus. Aga ikkagi – mida võib see mulle teha, kui olen pikka aega miinuskaloraažil? Selge on see, et mu keha hoiab varusid kinni, sest vaatamata miinuskaloraažile ja suhteliselt korralikule kavas püsimisele (näiteks juulis kolm punast päeva) mu kaal ei lange. See on kohe esimene ohumärk. Järelikult mu keha hoiab seda, mida saab hoida. Mõtlen, et kui jooksen hommikul 14km ja söön päeva jooksul napid 1400 kcal, siis pikas perspektiivis võib see mulle jama kaela tuua… Või ei ole nii? Ei tasu üle mõelda? 

Kuidas teie lahendaksite olukorra? Sööksite rohkem? Paneks säilitajaks ja kasutaks rasvasemaid toiduaineid? Olen mõnikord söönud (kui olen jooksnud 14km) ühe pooliku söögikorra juurde… On see lahendus? Kuidas leida see õige ja optimaalne tasakaal? Niimoodi, et hing oleks rahul ja keha terve? Fitlap on üles ehitatud diivani peal vedelemise põhjal või 15 minutiliste trennide peale….aga kui jooksed päevas 1 tunni ja 45 minutit ehk 14km …. Kuidas siis käituda?

Mõnusat suve jätku! Ja ikka liikumises, eksole 🙂

E.L.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse