Suvepakkumine - 30% Kasuta kohe

Magusate pannkookide õnnestumiseks

Päris tihti saab Facebooke toetusgrupist lugeda, et tegin pannkooke, aga neid ei olnud võimalik keerata, välja tuli hoopis mingi pudrutaoline asi jne. Mõtlesin siis jagada teiega häid nippe, et pannkoogitegu ikka õnnestuks, sest inimloom on juba kord nii seatud, et ta ei suuda loobuda traditsioonidest ja kui ikka alustada pühapäevahommikut pannkookidega, mis on hästi välja tulnud, jagub energiat ja rõõmu terveks ülejäänud päevaks ka.  Mitte, et pannkooke peaks ainult pühapäeva hommikul tegema… Ei pea! Fitlapi seiskohalt teed neid just siis, kui Sulle sobib 🙂

"Banaanipannkoogid riisijahust" – mina muudan algretsepti täitsa ära. Ricotta asendan rasvatu kohupiimakreemiga (saab koguseliselt rohkem) ja banaani mingisuguse marjaga. Ehk siis taignasse läheb kogu kohupiimakreem ja marjadest teen hoopis toormoosi, sest pannkoogi juurde ju lihtsalt käib moos…. Taigen tuleb suhteliselt vedel ja raskesti käsitletav, st, selleks, et pannkoogid õnnestuks, peab neid küpsetama madalal kuumusel ja koogid ise peavad olema väikesed. Muidu on neid raske ümber pöörata ja võibki juhtuda, et pannkookide asemel peab mingit veidrat pannkoogiputru sööma.

"Proteiinipannkoogid kaneeliga" – selle retsepti juures on väga oluline mitte üle pingutada vedelikuga, mida taignasse tuleb panna. Minul on antud retseptis 87g piima ja lisavedelikku (vett) panin ainult väikese törtsu juurde. Esimene kord, kui tegin neid pannkooke, tegin taigna liiga vedela ja kooke oli peaaegu võimatu ümber pöörata. Aga me õpime oma vigadest ja seetõttu on ülejäänud pannkoogiteod alati õnnestunud 🙂 Taaskord asendan banaani mõne marjaga, millest teen siis hoopis toormoosi. Proteiini pannkoogijahu Fast on üpriski kallis toode, seega need pannakad kuigi tihti minu söögilauale teed ei leia (minu jaoks sobivad väga hästi ka "Banaanipannkoogid riisijahust").

"Krepid kohupiima ja vaarikatega" – minu absoluutne lemmik Fitlapi magusate pannkookide seas. Kohupiimaks jällegi rasvatu kohupiimakreem, mille maitsestan stevia ja vaniljega. Marjadest eelistatud maasikas, vaarikas, mustsõstar. Minu koguste juures saab kolm kooki küpsetada (väikese panniga). Taigna teen suhteliselt vedela, pannen vett umbes 1,5dl. Koogitaignasse lisan samuti steviat. Kui on trennipäev, on kogus väga suur (ma söön magusaid toite tavaliselt hilisõhtuks) ja kõik näljakotid peaksid kõhud kenasti täis saama. Ma ise arvan, et see ongi pannkookidest kõige suuremakoguselisem retsept ja minu jaoks kindlasti kõige maitsvamad pannkoogid 🙂

Nii et – kõik pannkooke küpsetama ja maiustama 🙂 Kas pole uskumatu, et selliste söökidega me alandame/säilitame kaalu? Ma ikka veel ei suuda seda uskuda… Heikki ja Rene on geeniused 🙂 koos oma Fitlapi programmiga.

Aga pannkookidest veel nii palju, et kannatlikku meelt ja väikseid lusikaid  – siis on kõik hästi!

 

 

 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

ALUSTA TOITUMISKAVA KASUTAMIST KOHE!


Fitlap toitumiskava aitab langetada kaalu ja saavutada unistuste vormi. Saate ka edaspidi süüa tavalisi, kiiresti valmivaid ja maitsvaid toite.

Vali periood

Vali maksemeetod

Mobiilimakse

Ühe kuu makse

Tellimuse summa lisandub igakuiselt telefoniarvele.

14.99€ kuus

Valitud

Sisesta oma telefoni number

Peale numbri sisestamist saadame sulle SMSiga kinnituskoodi.

Sinu mobiilimakse õnnestus

Konto olemas? Logi sisse