Hinnagrill -50% Osta kohe!
Sulge

Päev 47. Eelmisest nädala söökidest.

Kaal ? – hommikul oli kiirelt vaja üles saada ning kaalule ei saanudki. Ma usun, et eks ta umbes samapalju ole kui eile, mingi 65 ja pool pluss veidi peale. Mõned päevad veel ja siis on oodata kaalulangust.

Aga eelmisest nädalast siis. Toiduga läks väga hästi kuni reedeni, nagu ma eelmises postituses ka mainisin. Tegin uutest asjadest sõin eelmisel nädalal oa-hakklihakotlette. Kuna kapis olid olemas vaid mustad oad, siis tegin nendega. Kotleti värvus oli võrdlemisi kummaline. Mulle endale maitsesid need väga, aga lastele jälle ei sobinud. Tundub, et kotlettide osas on nendel ikka võrdlemisi traditsiooniline maitse.

Kolmapäeva õhtul sain ära proovida ka Fitlapi kanakausi Poke Bowlis. Lõhe oma maitses mulle parem, nii et edaspidi jääb pigem lõhe minu õhtusöögivalikusse.

Nädala algusesse jäi järjekordne suur supilaar. Kanasupp läheb meil peale siin iga kell. Kartuli asemel paneme küll nuudlid. Kõik söövad. Mina ägan ja söön. Ma pole veel jõudnud sinna, et hakkaks supipäevadel tegema pool portsu suppi ja pool portsu magustoitu. Mul ausalt pole see magustoidu vajadus nii suur, pigem võtaks mõne hea koogitüki ligi. Aga meie kodus on hetkel reegel selline, et magustoidupäevad on reede, laupäev ja pühapäev, nii et magus jääb pigem nädalavahetustesse. Ma küll salaja (peale seda kui lapsed on voodis) teen endale hiliseks õhtusöögiks mingi chia pudungu või muud sellist, aga see vist päris magustoidu nime alla ei lähe.

Proovisin millalgi ära ka Fast pudingu – selle küpsisetükkidega. Brrrrrrr hullupööra lääge nali. Isegi segasin teda keefiriga, aga polnud abi. Rohkem ei osta, las jääb minust poodi.

Selleks, et uuesti stevia ära katsetada, siis tõin Golden stevia asemel koju Umami poekeses müüdava stevia paki. Ma saan aru, et Golden stevia on vist küll veidi rohkem “kontsentreeritum”, aga juba sõrmeotsaga pakist maitstes sobis Umami stevia mulle paremini. Kuna kolmapäeval maakodus tomateid istutamas käies leidsin, et ka rabarbrivarred on juba arvestatava pikkusega ja paistavad naadi vahelt välja, siis katsetamiseks tegin ühe rabarbri-maasika kisselli. Või noh paksendamata vist siis pigem rabarbri-maasika supi. Maasikad olid eelmise aasta viimased sügavkülmast. Olin need külmutanud ilma suhkruta (ettenägelikult?). Magusaks kasutasin siis Umami steviat. Samamoodi maitsestasin selle steviaga ka juurde kuulunud kohupiimapasta. Täitsa hea tuli, kissell võrdlemisi hapu, aga väga magus mulle ei istugi. Nii et hetkel jään Umami stevia juurde (neil karvadel kordadel, kui seda vaja on).

PS – hoolimata, et õhtu juba käes – õues ülimõnus ilm, minge tehke üks ring jooksu või kõndi, mina just tegin!



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod