Suur suvine allahindlus! Osta kohe!
Sulge

Päev 37. Kehaanalüüs

Kaal 65.5kg, 5.5kg veel minna. Kaal langeb, väga tore.

Aga, tahtsin hoopis kehaanalüüsist rääkida. MyFitness pakub sellist toredat teenust ja vanasti ma tegin neid ikka paar korda. Neljapäeval pidas Ülemiste MyFitness sünnipäeva ja selle raames sai tasuta kehaanalüüsi teha. Mul tegelikult seisab üks tasuta kehaanalüüsi vautšer kapi peal ka, aga kuna see kehtib kuu lõpuni, siis teeks kuu lõpus uuesti. 

Mis ma siis teada sain:

  • Kaal 65.5 kilo (mis oli üllatus, sest see on ju koos riietega ning samal hommikul olin kodus just kaalunud end 65.9 kilo). Ehk siis peale selle, et ma ei oska enda keha mõõta on ka mu kodume kaal vale :P. Aga vahe on siiski pisike, nii et prooviks koduse kaaluga ikka sinna 60 kilo kanti ära saada :D. 
  • Oma 65.5 kiloga märkis see masin mind ülekaaluliseks (BMI 24.1). No 24.1 BMIga ma end küll ülekaaluliseks ei tunnista (24 oli optimaalse ja ülekaalulisuse piir). Aga sellest ma end häirida ei lasknud.
  • Rasva on rohkem kui vaja. Soovitus, mis masinast välja tuli, oli kaotada 5.6 kilo rasva. Kui ma suudan oma kaalualandamises kaalu rasva arvelt kaotada, siis muidugi.
  • Lihaseid täitsa optimaalselt, 0.3 kilo võiks rohkem olla. Ja tundub et nii naljakas kui see ka pole, siis mu kerge seljakõverus oli ka selle masina kaudu näha – nimelt on mul ühel jalal lihaseid rohkem kui teisel. Soovitati jõusaalis väljaastekükke alustada parema jalaga. Teoorias hea soovitus välja arvatud, et ma ei käi jõusaalis väljaastekükke ega ka mitte mingeid muid kükke hetkel tegemas :D. Bodypumpis teen küll väljaastekükke, aga seal pigem dikteerib treener, millise jalaga neid teha ja peaks mõlemal jalal enam vähem võrdselt saama. Aga tulevikus hea kõrva taha panna.

Vaatasin huvi pärast ka oma 5 aasta taguseid kehaanalüüse, mille MyFitnessi lehelt leidsin ja seal oli samamoodi 1 kehapool tugevam. Tookord tegin kehaanalüüsi oma kaalulangetusteekonna võrdlemisi alguses ja uuesti lõpus (59.4 kilo peal). Kahjuks ei ole mul säilinud vahepealseid kuskil üritustel tehtud kehaanalüüse, oleks tore võrrelda. Tookord kaotasin kaalu alla võttes ka veidi lihaseid, nüüd peaks ette targem olema ning jõusaalis käima hakkama juba enne. Tol ajal tegin samamoodi kui praegu – paar BodyPumpi nädalas (mingi Grit ja Attack sattus ka vahele) ja ülejäänud korrad pikki kiirkõnnimaratone (selliseid 1.5 tunniseid 10km kõnde). Personaaltreeneri juurde jõudsin veidi hiljem, aga ei klappinud kuidagi ja jäi pooleli. Eks peaks jälle ühe treeneri otsima, et saaks jõusaaliga jälle sina peale.



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod