Märk maas.

Pantalone ütleks, et kui hea raamat!
Aitäh Karolin uudishimu tekitamast!
Absoluutselt rangelt kohustuslik soovituslik kirjandus kõigile kõrge allavõtmismotivatsiooniga inimestele. Silmaringi avardab muidugi igaühel.
Kergelt ja kiirelt loetav. Mitte väga keeruline sõnavara. Lihtsad ja selged põhimõtted.
Mõnda olen juba kaua aega rakendanud, seega arvan, et teisedki tutvustatud põhimõtted töötavad. 
Aga kõik saab alguse motivatsioonist, püstitatavatest eesmärkidest. Need võiks olla sellised tugevamapoolsed. Kui üldse on olemas hardcore tahtejõuga emotsionaalseid ülesööjaid. Iseenese sissesöödavatest emotsioonidest kõverat peegelpilti näitab see raamat küll. Aitab teadvustada, et jah, nii ongi. Ning siis tulebki mängu see kõige olulisem – motivatsioon. Nimekiri kõigest heast, mis allavõtmisega kaasnema hakkab ja mida peaks siis igapäevaselt peale äratuskella enesele kohe ette lugema.

Minu kõige nõrgemaks lüliks ongi motivatsioon.
Ma pole teist iseennast enesele (veel) kukile söönud ja kehamassiindekski hakkab pooleteise kilo pärast normaalkaalu näitama.
Minust ei saa kunagi modelli, ka siis kui kehamassiindeks alakaalu näitama peaks hakkama. Ma olen lihtsalt kole ja hetkeseisuga ka üle kahekümne viie aasta liiga vana. Isegi klienditeenindajat ei saa minust enam kunagi tänu introvertsusele. Seega välimusemotivatsioon on maha kriipsutunud. Riiete oma ka, sest pole tähtis, mis on koledal inimesel seljas, see ei muuda näokuju ja keha üldisi proportsioone nii palju, et teine eestlane sisemisest ilust huvituma panna. Juhul kui mul sedagi on.
Ühesõnaga otsin ma jätkuvalt enese tõsiselt kättevõtmiseks motivatsiooni ja kasutan siinset kava puhtalt inertsist, sest toidud on ülihead ning inspireerivad. Eks tasapisi paarisaja grammi kaupa liigu kaal allapoole ka.
Aga kas ma pole siis mõelnud midagi eeskujulikku saavutada?
Kasvõi sotsiaalse eksperimendi mõttes, uudishimust, inspiratsiooniks, et oleks millest igapäevaselt 2000 tähemärki klaviatuurist välja kolkida?
Nohjah. Isegi kui võtaksin ette näiteks 100 päeva 100% kavas püsida või 100 päeva trenni teha koos ennepärast piltidega, siis see poleks kellelegi siin avalikus blogis huvitav lugeda. Ma lihtsalt ei suudaks järgmised sada päeva kirjutada, et sõin hommikul seda ja õhtul toda ning venitasin jalga sentimeeter rohkem kaela taha, mis on allavõtmise kontekstis ilmselt huvitavam kui mõtteviisi muutmise raskustest jahumine, mis on mulle enesele praegu vaikselt ja nähtamatult edasi tiksudes ülioluline.
 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod