120281 kasutajat 505 retsepti

PERSONAALNE TOITUMISKAVA
SULLE JA SINU PERELE.

Langeta kehakaalu
lihtsate ja kiirete retseptidega


PROOVI TASUTA

Proovi TOITUMISKAVA 3 päeva täiesti tasuta!

Mida õppisin menüüde teooriast


Jälle taas retseptidest.

Mul on varsti neli nädalat Fitlap'i toidukavas püsimist ja olen juba mõningaid asju märganud.

Kui mina alustasin, siis tulid mulle ette suured portsud. Näiteks esimesel päeval oli mul: Odrajahipuder, Waldorfi salat, Röstleib heeringaga ja Banaanikoogid kookosjahuga. Kõik korralikud söögiajad ja ühtegi snäkki. See ehmatas küll ära. Alles hiljem lugesin Heiki ja Rene raamatust, et vali omale kaks suuremat söögikorda ja kaks snäkki. Nii et kui hommikusöök on korralik, siis teine suurem söömine on alles Õhtusöögiks. Nõndanimetatud lõuna on ju ainult vahepala. See sobib mulle hästi. Nelja söögikorra puhul ongi nii, et LÕUNA ajaks ei ole kõht veel tühjaks läinudki. Nelja-viie ajal taas sooja toitu süüa on igati loogiline. 

Ka tahtsin mainida, et mõnedes retseptides on kollase põhjal kiri, et kas teadsin, et seda retsepti võib vahetada. See ajas segadusse. Nagu teisi retsepte ei tohiks vahetada.

Jutustan veel ühest tähelepanekust, mille taipaniseks mul ikka tükk aega võttis. smiley

Alguses arvasin, et kui vahetan menüüs mõne komponendi, et siis need kogused on retseptile sobivad. Aga nii see ei ole.Minu jaoks oli loogiline, et asendused peaksid olema selliselt, et soovitatumad asenduised ees ja teised tagapool. Aga seal on asenduste nimekirjad tähestikulises järjestuses. Need asendused on tehtud teatud toidugruppide järele ja kogused on vastavad kalorsusele. Sellepärast on seal näiteks antud, et 42g hirssi peab asendama näiteks 462g aedubadega. Ma rõhutan sõna peab, sest kui sa tahad asendada hirssi ubadega, siis pead arvestama, et sulle see kõik sisse mahub. Muidu ei saa sa vajalikku kalorsust kätte.

Nende asenduste järgi saab teada, milliseid toidugruppe on kasutatud. Neid ei ole eriti palju. Seega ei pea sul kõiki neid asju kodus olema. Sa saad  valida need ained, mis sulle meeldivad, mida sa oled harjunud kasutama.  Ma tegin nendest toidugruppidest Wordi faili. Kõige suuremad grupid on kiudained ja puuvili. Liha on kahes grupis. Umbes 30 komponenti ei ole asendatavad ja mõned asenduste nimekirjad on lühikesed.

Mul oli vaja seda uuringut teha, sest ma pidin leidma need ained, mida tuleb mahult vähem, st  "rammusamad", sest mul kipub kõht ennem täis saama, kui portsuga lõpule jõuan.

Soovin uutele head alustamist!

 

 

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!



Aili-Malle
10287 lugemist / 9 fänni
Minust

Olen lühike, aga mitte enam paks vanaema, pensionär, kellel õnnestus FitLapi programmiga maha süüa 15 kg ja kokku tõmmata 70 cm. Lõpp ülekilodele!

Ma kasutan Fitlapi, kuna:

FitLap.ee ei ole hookus-pookus kaalulangetamise programm. Ta ei luba ka kiireid tulemusi. Mis kiiresti lahkub, see ka kiiresti tagasi tuleb. See on töö oma kehaga. See on koostöö. Abi on kogu aeg käepärast. Ka suhtlemine teiste FitlLap.ee liikmetega on nii julgustav. Sa ei ole üksi. Mul on hea meel, et tulin siia ja soovitan seda julgesti ka teistele.

Mina kasutan Fitlapi ja soovitan seda ka sulle!

Tee endale tasuta konto siin!
Blogijad

Viimased postitused


Astu esimene samm ja tee oma unistused teoks!


Soovid langetada kaalu ja saavutada oma unistuste keha? Parim aeg alustamiseks on just nüüd. Fitlap on sulle, kui soovid ilma nälga tundmata kaotada keharasva ning muutuda tervemaks.

Kuidas alustada?

  • Täida ankeet
  • Liitu
  • Hakka kaotama keharasva