Tasuta 3 päeva toitumiskava Proovi kohe
Sulge

Sügis ja kõrvitsad

Juhuuuu, minu üks lemmikuid aegu on kätte jõudmas ja see on kõrvitsa aeg!!!! Ja uskumatu, aga see on ju vabavara. Küll aga on minu lemmik kõrvits just marineeritud viisil, mis eelduslikult vajab palju suhkrut. Nüüd aga mõtlengi, kas seda annaks kuidagi teha Steviaga, ilma et maitse täielikult rikutud saaks. Igatahes tasub vist proovida. Uudistasin natuke ringi ja tundub, et äädikas on samuti okei ja ei tohiks probleeme tulla. Ja kui juba siin marineerimiseks läheb, siis peaks proovima ka mõned köögiviljad purki visata marineerima. Kunagi tegin lillkapsast ja muud niimoodi krõmpsult – peab vaatama, mis veel välja mõtleb vabavaraga 🙂 Igatahes on pühapäeval plaanis üks kõvem marineerimine ette võtta. Lisaks võiks proovida teha ka vana head "möksi", mis on selline letšo laadne toode ja sobib igale poole mõnusaks kastmeks kõrvale ja ka niisama söömiseksangel

Mõned pildid ka viimase aja toitudest, et särtsu postitusele juurde lisada. Ühes postituses rääkisin oma mitme päevasest praetud juustu perioodist. Ka minul on natuke üle visanud pideva suures koguses salati söömine ja olen hakanud rohkem juurvilju vokkima. Siin siis kõrval punase kapsa, sibula, paprika, seene vokk. Maitses ülihea. Ja no see grillitud juust, see on ikka väga maitsev. Jälle üks neist toitudest, mis tundub kui patukas, aga tegelikult on kõik aus 🙂 

 

Samamoodi ka sai üks päev tehtud uuesti burgerit. Alati burgerit valmistades lisan järjest enam ja enam asju sinna vahele, nii et enam hästi kinnigi ei lähe. Pildil olev kaaneke on petlik. Tegemist on umbes veerandi suuruse saibi tükiga, sest kokku kahjuks mu kava ei luba üle selle burgerisse lisada. 

 


 

Üldiselt olen otsustanud, et tuleks vist ellu veidi põnevust lisada just toidu näol ja vähemalt iga nädal teha mingit sellist toitu, mida kunagi veel pole teinud. Tundub võimatu missioon, aga tegelikult kindlasti tehtav. Ma ei tea, mis esimene selline olla võiks, aga püüan retseptid ette võtta ja endiselt ka teiste postitustest ideid ammutada. Lisaks on mu tähelepanu saanud retseptid raamatust "Magusaga kaalust alla". Kui ma saan õigesti aru, siis kui sealt kaalu järgi kogus valida, peaks ka see olema fitlapiga kooskõlas.. 

Igatahes on palju veel avastamist ja loodan, et leian ühel või teisel viisil edaspidi ikka seda tugevust, et jätkata oma eesmärgi suunas. On küll vahel raske, aga ega siis foto vaatamine, kus mõni volt häirima hakkab kergem ei ole 😀



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod