Tasuta 3 päeva toitumiskava Proovi kohe
Sulge

Jälle üks nädal

Olen nüüd üsna kenasti suutnud harjuda sellise toitumisega uuesti nädala ja tunnen, et 4 korda päevas söömine on just täpselt paras arv kordi. Tundub, et tasa ja targu ka ikka kaal pigem langeb grammikeste kaupa. Sain just ka endale mahlapressi ja uurin siin ringi mis huvitavaid mahlu nt vabavarast teha saaks. Esimene katsetus on selleri mahl, mida olen kaks päeva juba esimese asjana hommikul joonud. See on kuuldavasti üks vägev organismi puhastaja. Eks ma varsti jagan kogemust 🙂

Olen saanud katsetada palju igasuguseid retsepte, kuid ei ole veel ette võtnud ühtegi küpsetist. Üks hetk tahaksin väga proovida siit mõnda kooki teha. Kahjuks sellega ju see jama, et kui see terve kook siis külmkappi seisma jätta, ei saa keegi garanteerida, kas siis suudan vastu panna ja et lusikat sinna iga kord möödudes sisse ei löö. Samuti on peast läbi käinud banaani leib või nt mõni karask. Peab vaatama, kuidas oma retsepti fitlapi omaga kohandan.

 

Hommikuti olen muna või pudru lainel (Veski Mati Seemnete ja Kliidega puder) ja vahel jätan puuvilja alles ja teen hoopis värsket apelsini mahla. Mõlemad nad on head päeva alustajad ja annavad täiskõhutunde pikaks ajaks. Lisaks on hea minu hinnangul sellised süsivesiku rohked toidud kohe hommikul ära süüa. 

Muidu olen söönud siin üsna mitmekülgselt. Liiga suuri koguseid pole ette valmistanud, et peaks üle 1,5 päeva sama toitu sööma. Kuigi mõni toit on muidu suur lemmik, siis seda liiga mitmeks järjestikuseks toidukorraks süüa siiski ei tihka. Vaheldus on hea, kuigi teeb igapäevaselt toidu valimise ja retseptide sobitamise muidugi tülikamaks. Olen söönud väga palju toite kanast ja üks päev sõin ka veiseliha hakkliha ning teine päev sealiha. Samas hakkasin retseptidest vaatama, et näiteks pardiliha ei ole kuskil, millest on kahju ja ei tea, kas see on jäänud lihtsalt lisamata või on see teadlik otsus ja kaalulangetaja parti sööma ei peakski. Nüüd muidugi tahaks hirmsasti just kohe hakata parti sööma- peab vist patutoidukorraks tegema.

Et teha asjad natuke lihtsamaks ja menüü soodsamaks, proovin täna-homme nüüd paika panna täpsemalt oma menüü tulevaks nädalaks. See on eriti keeruline just sellepärast, et ei tea ju, millised isud tulevad. Samas olen teiste blogisid lugedes ja facebooki postitusi vaadates endale vaikselt üles märkinud, mida samuti proovima peaks ja sellest ehk saangi alustada. 

Lisaks peaksin vist uurima Prisma ja teiste poodide koju toomise variante, sest suuri koguseid vabavara ja muud sellist on veidi raske siiski kohe ise koju tirida. 



Kui artikkel meeldis, siis palun jaga seda!

Personaalne toitumiskava!


Saad ka edaspidi süüa tavalisi ja kiiresti valmivaid toite. Alusta kohe!

Vali periood

Vali maksemeetod